Zapisy Borderlands 3 uległy wielu graczom uszkodzeniu. Na szczęście, błąd został już częściowo naprawiony.
Okazuje się, że niektórzy gracze doświadczyli bardzo nieprzyjemnej sytuacji. Co denerwuje bardziej niż lagi w grze? Gdy nasz zapis ulega uszkodzeniu. Zdarzyło mi się to może tylko kilka razy w życiu, a i tak potrafią po latach dokładnie wymienić tytuły, które mi podpadły w ten sposób…
Czytaj też: Japońskie wideo o The Outer Worlds nie zmienia mojego zdania o grze
W Borderlands 3 jest błąd, który powoduje uszkodzenie pliku zapisu. Jeśli Wasza gra spowodowała „blue screen” na komputerze, to zapis ulegnie zniszczeniu. Problem jednak z tym, że gra radziła załadować zapis z chmury. Gracze uruchamiali wiec, Epic Games Launcher ponownie, a ten… bez pytania synchronizował uszkodzony save z chmurą, zastępując ten działający.
Autorzy gry wraz z Epic wpadli na pomysł tymczasowego rozwiązania. Od teraz Epic Games Launcher będzie po prostu pytał graczy, czy zapis ma się synchronizować.
Czytaj też: Następna aktualizacja No Man’s Sky poprawi grafikę na PlayStation VR
Źródło: kotaku.com