Zapomnijcie o Fable i Perfect Dark

fable

Jakie gry zobaczymy podczas Xbox & Behtesda Showcase? Od informatorów wiemy, jakich tytułów nie zobaczymy. Jeśli ktoś liczył na pojawienie się Fable i Perfect Dark, to może już sobie darować oglądanie.

Fable i Perfect Dark to pieśń przyszłości

12 czerwca odbędzie się show Microsoftu, podczas którego powinniśmy w końcu zobaczyć materiały z rozgrywki ze wszystkich ogłoszonych dawno temu gier. Xbox Game Studios to masa produkcji, które zapowiedziano bardzo wcześnie i teraz trzeba czekać na efekty.

Czytaj też: Prawdopodobnie wyciekła data premiery The Last of Us Remake na PC i PS5

Według ostatnich przecieków, tym razem na pokaz Microsoftu i Bethesdy zgłosiła się cała masa deweloperów Xbox Game Studios przez co trzeba było niektóre zgłoszenia odrzucić, aby zmieścić się w 90 minutach. Do tego Microsoft miał postawić warunek pojawienia się na pokazie – chętni deweloperzy muszą pokazać gameplay z gry. Oby te informacje się potwierdziły, a dostaniemy niezapomniany pokaz. Niestety, o kilku grach trzeba zapomnieć już teraz.

Kiedy premiera Fable i Perfect Dark?

Nowe przecieki wskazują na to, że gracze nie zobaczą dwóch bardzo wyczekiwanych gier. Zabraknąć ma Fable wokół, którego w ostatnim czasie krążyło wiele nieprawdziwych informacji o stanie produkcji oraz Perfect Dark. Wieści pochodzą od sprawdzonego informatora, który nie pozostawia złudzeń – deweloperzy potrzebują więcej czasu.

Czytaj też: Jak zagrać w The Elder Scrolls Online High Isle i się nie zgubić?

Obie produkcje zostały zapowiedziane już dawno temu i z premierami celować miały w 2023 rok. Dziś nie ma pewności, że terminów uda się dotrzymać, ponieważ od tamtej pory wiele się zmieniło, a dziś trudno jest określić konkretny termin wydania gry. Perfect Dark w międzyczasie zaliczyło nawet zmianę głównego dewelopera, więc tutaj możemy mieć pewność, że szybko nie zagramy.

Dlaczego jednak deweloperzy tych tytułów nie chcą być na pokazie Microsoftu? Powodem jest po prostu to, że nie chcą oni poświęcać swojego czasu przeznaczonego na tworzenie gry. Pewnie, mogliby się skupić na kilka miesięcy, aby pokazać nam gameplay z na szybko sklejonych elementów, ale prace zostałyby przez to zaburzone i mógłby pojawić się crunch. Lepiej będzie żeby gry spokojnie tworzono i za rok pokazano nam prawdziwy pokaz rozgrywki z działającego niemalże w całości tytułu.