Battlefield 2042 rusza z 4. sezonem gry. Deweloperzy ujawnili już wszystkie zmiany, jakie zaszły w grze. Czego się zatem spodziewać w tytule od dzisiaj?
Battlefield 2042 w wersji 4.0
Jakiś czas temu DICE ujawniło, jakie ma plany na zmiany w Battlefield 2042 w czwartym sezonie gry. Więcej o nich możecie przeczytać tutaj. Dziś twórcy za to podają resztę detali, które zostaną zmienione w produkcji.
Czytaj też: Forever Skies, survival w chmurach zbierze dodatkowe fundusze od chętnych
Oto czego się spodziewać, z uwzględnieniem poszczególnych postaci i trybu Battlefield Portal.
Ogólne usprawnienia
- Teraz sekwencja końca rundy będzie wyjaśniać, co dokładnie stanie się po tej fazie przejścia.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego osiągnięcie 3 serii ewakuacji w Hazard Zone z Crawfordem i Zainem nie odblokowywało tła karty gracza „Nagroda warta ryzyka”.
- Naprawiono błąd, który powodował migotanie ikon pojazdów, gdy była otwarta duża mapa.
- Zwiększenie rozmiaru minimapy nie będzie już wywoływać zwiększenia rozmiaru ikon.
- Dodano opcję pozwalającą dostosować rozmiar ikon minimapy.
- Dodano opcję skalowania ikon minimapy wraz z odległością widoku minimapy (opcja włączona domyślnie).
- Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie oznaczania.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego czasami brakowało efektów wizualnych kręgu bazy przy oznaczaniu lokalizacji.
Battlefield Portal
- Portal – Battlefield 3 – naprawiono błąd związany ze SMAW / RPG-7V2, w wyniku którego rakieta ostatecznie trafiała w ziemię, gdy użytkownik broni strzelał w ogrodzenie.
- Portal – Battlefield 3 – naprawiono błąd, w wyniku którego efekty dźwiękowe detonacji nie działały poprawnie przy zdalnej detonacji C4.
- Niestandardowe rozgrywki w Battlefield Portal, które mają SI PvP (ale nie PvE) i nie uwzględniają żadnych zmian poza tymi na liście map, będą zezwalały na baretki PD, postępy w drodze do mistrzostwa do 12. poziomu i cotygodniowe misje, zamiast zwykłego ograniczenia PD.
Specjaliści
Casper
- Naprawiono błąd, który powodował, że dron zwiadowczy OVP Caspera mógł zniszczyć obiekty na mapie, których nie powinien.
Crawford
- Naprawiono błąd, który powodował znikanie paska wytrzymałości w przypadku naprawy działka strażniczego Borysa i Szarika podczas gry jako Crawford.
Dozer
- Naprawiono błąd, w wyniku którego rzucenie noża skutkowało rykoszetem po trafieniu w tarczę balistyczną Dozera.
Falck
- Naprawiono błąd, w wyniku którego fale uderzeniowe po eksplozjach przerywały samoleczenie Falck.
Lis
- Zmniejszono maksymalny zasięg G-84 TGM Lis z 600 do 475 m.
- Zmniejszono premię do szybkości G-84 TGM Lis ze 150 do 110 m/s.
- Zmniejszono kąt obracania G-84 TGM Lis.
- Dostosowano ograniczenie danych wejściowych przy zastosowaniu premii od G-84 TGM, zgodnie z nowymi kątami obracania.
- Zmniejszono wartość modyfikatora przyspieszenia przy zastosowaniu premii od G-84 TGM Lis z 1,85 do 1,15x.
Paik
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Paik nie mogła korzystać ze swojego skanera EMG-X, siedząc w fotelu pasażera.
Zain
- Naprawiono błąd powodujący, że dźwięk, który powinien być odtwarzany podczas aktualizacji odległości detonacji dla karabinu szturmowego XM370A Zaina pojawiał się w nieodpowiednich momentach.