Reklama
aplikuj.pl

W końcu są zmiany w Battlefield 2042

battlefield 2042

Battlefield 2042 rusza z 4. sezonem gry. Deweloperzy ujawnili już wszystkie zmiany, jakie zaszły w grze. Czego się zatem spodziewać w tytule od dzisiaj?

Battlefield 2042 w wersji 4.0

Jakiś czas temu DICE ujawniło, jakie ma plany na zmiany w Battlefield 2042 w czwartym sezonie gry. Więcej o nich możecie przeczytać tutaj. Dziś twórcy za to podają resztę detali, które zostaną zmienione w produkcji.

Czytaj też: Forever Skies, survival w chmurach zbierze dodatkowe fundusze od chętnych

Oto czego się spodziewać, z uwzględnieniem poszczególnych postaci i trybu Battlefield Portal.

Ogólne usprawnienia

  • Teraz sekwencja końca rundy będzie wyjaśniać, co dokładnie stanie się po tej fazie przejścia.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego osiągnięcie 3 serii ewakuacji w Hazard Zone z Crawfordem i Zainem nie odblokowywało tła karty gracza „Nagroda warta ryzyka”.
  • Naprawiono błąd, który powodował migotanie ikon pojazdów, gdy była otwarta duża mapa.
  • Zwiększenie rozmiaru minimapy nie będzie już wywoływać zwiększenia rozmiaru ikon.
  • Dodano opcję pozwalającą dostosować rozmiar ikon minimapy.
  • Dodano opcję skalowania ikon minimapy wraz z odległością widoku minimapy (opcja włączona domyślnie).
  • Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie oznaczania.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego czasami brakowało efektów wizualnych kręgu bazy przy oznaczaniu lokalizacji.

Battlefield Portal

  • Portal – Battlefield 3 – naprawiono błąd związany ze SMAW / RPG-7V2, w wyniku którego rakieta ostatecznie trafiała w ziemię, gdy użytkownik broni strzelał w ogrodzenie.
  • Portal – Battlefield 3 – naprawiono błąd, w wyniku którego efekty dźwiękowe detonacji nie działały poprawnie przy zdalnej detonacji C4.
  • Niestandardowe rozgrywki w Battlefield Portal, które mają SI PvP (ale nie PvE) i nie uwzględniają żadnych zmian poza tymi na liście map, będą zezwalały na baretki PD, postępy w drodze do mistrzostwa do 12. poziomu i cotygodniowe misje, zamiast zwykłego ograniczenia PD.

Specjaliści

Casper

  • Naprawiono błąd, który powodował, że dron zwiadowczy OVP Caspera mógł zniszczyć obiekty na mapie, których nie powinien.

Crawford

  • Naprawiono błąd, który powodował znikanie paska wytrzymałości w przypadku naprawy działka strażniczego Borysa i Szarika podczas gry jako Crawford.

Dozer

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego rzucenie noża skutkowało rykoszetem po trafieniu w tarczę balistyczną Dozera.

Falck

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego fale uderzeniowe po eksplozjach przerywały samoleczenie Falck.

Lis

  • Zmniejszono maksymalny zasięg G-84 TGM Lis z 600 do 475 m.
  • Zmniejszono premię do szybkości G-84 TGM Lis ze 150 do 110 m/s.
  • Zmniejszono kąt obracania G-84 TGM Lis.
  • Dostosowano ograniczenie danych wejściowych przy zastosowaniu premii od G-84 TGM, zgodnie z nowymi kątami obracania.
  • Zmniejszono wartość modyfikatora przyspieszenia przy zastosowaniu premii od G-84 TGM Lis z 1,85 do 1,15x.

Paik

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Paik nie mogła korzystać ze swojego skanera EMG-X, siedząc w fotelu pasażera.

Zain

  • Naprawiono błąd powodujący, że dźwięk, który powinien być odtwarzany podczas aktualizacji odległości detonacji dla karabinu szturmowego XM370A Zaina pojawiał się w nieodpowiednich momentach.