YouTube to jedna z najpopularniejszych usług z filmami w sieci. Teraz platforma będzie chciała rzucić wyzwanie TikTokowi.
Odpowiedź YouTube ma się nazywać Shorts. Pozwoli ona na publikowanie krótkich filmów na YouTube, które będą dostępne w nowym feedzie. Podobnie jak w TikToku będzie można dodawać dowolny podkład muzyczny – platforma ma już umowę licencyjną ze wszystkimi głównymi wydawcami.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News
Raporty mówią też, że Shorts to największy wysiłek firmy z Doliny Krzemowej w celu stworzenia konkurencji dla TikToka. Dzięki dostępności funkcji bezpośrednio w aplikacji YouTube Shorts powinno bardzo szybko zyskać na popularności.
Warto też pamiętać, że nad konkurencją pracuje też Facebook. Jego propozycja to Lasso i firma po cichu testuje ją w Brazylii. Minęło jednak 1,5 roku od momentu rozpoczęcia testów i dalej funkcja nie jest dostępna globalnie – muszą być z nią jakieś problemy.
Czytaj też: SilentiumPC prezentuje wentylatory Corona HP Evo ARGB 120/140 mm