W ubiegłym roku Volkswagen zaprezentował swoje nowe logo, które w przeciwieństwie do BMW, faktycznie umieści na swoich samochodach. Jak więc prezentuje się ono w rzeczywistości?
Volkswagen udostępnił właśnie kolejne zdjęcie odświeżonego loga, które charakteryzuje się węższymi literami oraz otaczającym je okręgiem. Na pierwszy rzut oka można też dostrzec dwie oddzielne litery – V oraz W, gdzie to drugie “unosi się” ponad okręgiem (via Motor1).
Ogólnie rzecz biorąc, nowy emblemat wygląda na smuklejszy i jakby… nowszy, pasujący do lat 20. XXI wieku. Co ważne trójwymiarowy efekt starego logo również zniknął, choć to jedynie iluzja, jako że tylko na ekranie/papierze nowe logo sprawia wrażenie “płaskiego”. Samo w sobie jest oczywiście fizycznym elementem, a nie jakąś naklejką, a samo “spłaszczenie” wynika z chęci ujednolicenia tego samego wyglądu loga w każdych warunkach.
Czytaj też: Badanie VW pokazuje, że Polacy są honorowi i ślepi z elektrycznymi samochodami
Według Volkswagena, to nowe logo pojawi się na 171 rynkach do połowy tego roku i powinno także stopniowo docierać do każdego pojazdu marki na świecie. Widoczne poniżej wersje kolorystyczne są z kolei umyślnym działaniem z myślą o nowej strategii marketingowej z sześcioma różnymi wariantami.
Jak Wam się podobają?