W nowym spocie Cyfrowy Polsat promuje wzajemną pomoc w czasach Koronawirusa. Sama firma również angażuje się pomoc potrzebującym i zakupiła 200 tys. testów na obecność wirusa.
Nowa kampania prospołeczna w rekordowo krótkim czasie
W nowej kampanii Cyfrowy Polsat zachęca do pomocy osobom starszym, które powinny jak najwięcej czasu spędzać w domu. Ale jednocześnie powinny to robić w aktywny sposób oraz co ważne – nie w samotności.
Czytaj też: Reklama na ratunek Polsatu – 7 mln osób i 3 mln złotych
Spot powstał w bardzo krótkim czasie, bo jego przygotowania trwało trzy dni. Wliczając w to casting, znalezienie odpowiednich lokalizacji oraz nagranie materiału.
200 tys. testów na Koronawirusa
Grupa Polsat za ponad 16 mln złotych kupiła w ubiegłym tygodniu 200 tys. testów na Koronawirusa. Są to testy genetyczne, które są używane w laboratoriach na zlecenie Ministerstwa Zdrowia. Obok testów zakupionych zostało osiem zestawów urządzeń diagnostycznych oraz wszelkie materiały niezbędne do przeprowadzenia takiej liczny testów.
200 tys. dodatkowych testów to bardzo konkretna liczba jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że w całym kraju do tej pory wykonano ich ponad 340 tys.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News