Reklama
aplikuj.pl

Allegro ułatwia sprawdzanie statusu przesyłki zwracanej sprzedawcy

Allegro smart, zmiany w regulaminie allegro

Allegro wprowadziło łatwiejszy sposób sprawdzania statusu przesyłki, którą odsyłamy sprzedawcy. Nowość dostępna jest jedynie w przypadku zwrotów dokonanych Pocztą Polską lub InPostem.

Sprawdzanie statusu zwrotu do sprzedawcy na Allegro

Po zgłoszeniu przedmiotu, który chcemy zwrócić generujemy kod zwrotu lub specjalną etykietę, a potem nadajemy przesyłkę. Wówczas w zakładce kupione pojawia się numer przesyłki zwrotnej. Warunkiem jest nadanie przesyłki zwrotnej za pomocą InPostu lub Poczty Polskiej.

Allegro ułatwia sprawdzanie statusu przesyłki zwracanej sprzedawcy

Numer przesyłki zwrotnej wyświetli się nam zaraz po wygenerowaniu etykiety przez klienta w przypadku Poczty Polskiej. Gdy wybieramy InPost procedura jest nieco dłuższa, bo numer przesyłki zwrotnej pojawi się w zakładce kupione dopiero po trafieniu przesyłki do magazynu przewoźnika.

Czytaj też: Nowe logo Messengera to tylko początek zmian

Czytaj też: Koniec sklepu z muzyką Google Play

Czytaj też: Google Pay bez autoryzacji PIN-em – ważna zmiana dla wszystkich użytkowników

Po kliknięciu w numer przesyłki będziemy mogli dokładnie śledzić jej położenie, dotyczy to zarówno kupujących jak i sprzedających. Ci ostatni znajdą te informacje w zakładce Zwroty.