Nowa łatka Spider-Man Miles Morales po prostu szokuje. Insomniac Games znacząco poprawiło odbiór gry.
Czy Spider-Man Miles Morales może być jeszcze lepszy? Okazuje się, że tak. Twórcy dodali nowy tryb graficzny, który zdaje się być idealnym balansem pomiędzy wszystkimi ustawieniami grafiki.
Czytaj też: Cztery nowe gry z obsługą DLSS
Czytaj też: Hitman 3 najlepszy na PlayStation. DualSense, VR, darmowa kopia gry
Czytaj też: World of Warcraft: Shadowlands ustanowiło nowy rekord sprzedaży gier PC!
Ray-tracing czy 60 fps? A czemu nie oba na raz?
Dotychczas Spider-Man Miles Morales oferował graczom dwa tryby gry:
- jakości – graliśmy w 30 fps, ale w prawie 4K i ze znacznie lepszymi efektami graficznymi oraz ray-tracingiem,
- wydajności – z trochę niższą rozdzielczością, brakiem bajeranckich efektów graficznych widocznych w trakcie ataków bohatera oraz bez ray-tracingu za to w 60 klatkach na sekundę.
Powiem Wam, że gdy włączyłem na próbę 60 fps w Miles Morales to aż mnie zatkało. Tak gra prezentowała się i tak wspaniale w takiej jakości. Tylko tego ray-tracingu było szkoda…
Czytaj też: Prince of Persia Piaski Czasu Remake opóźniony. Baśń trzeba dopracować
Czytaj też: Update WRC 9 dodaje Portugalię. Za darmo
Czytaj też: eFootball PES 2021 Lite dostępne za darmo
Łatka Spider-Man Miles Morales to rozwiązanie idealne
Teraz jednak pojawił się nowy tryb. Wydajność Ray-Tracing stanowi balans pomiędzy poprzednimi trybami. I tak:
- mamy 60 fps,
- jest ray-tracing,
- mniej przechodniów,
- stale zmieniająca się jakość odbić oraz rozdzielczość.
To kto wraca do gry dla platyny?