Huawei rozpoczął grudniowa kampanię promującą sklep Huawei AppGallery. W kanałach digital publikowane są materiały wideo. Bohaterem pierwszej jest TIDAL, a kolejnych będą OLX, InPost, World of Tanks i AutoMapa.
Nowa kampania Huawei AppGallery
Huawei rozpoczął najnowszą kampanię promocyjną, która łączy rozbudowę sklepu i promocje partnerów marki. W grudniu, za pomocą materiałów wideo przedstawione będą najpopularniejsze kategorie aplikacji takie jak muzyka, zakupy, gry i nawigacja. Filmów będzie łącznie 6, z czego pięć będzie miało głównego bohatera w postaci najpopularniejszych apek z każdej kategorii – TIDAL, OLX, InPost, World of Tanks i AutoMapa. Ostatni będzie odnosił się do wszystkich na raz.
Czytaj też: Mastercard i Carrefour podpowiedzą, kiedy w sklepie nie ma tłoku
Czytaj też: Google Stadia wkracza do Polski!
Czytaj też: Aktualizacja do EMUI 11 – lista smartfonów i tabletów
Bohaterem pierwszego wideo jest TIDAL i kategoria „muzyka”. Przy okazji promowany jest też najnowszy smartfon marki Huawei Mate 40, bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro i głośnik premium Huawei Sound.
Przez cały grudzień na Facebooku, na profilu AppGallery będą pojawiać się kolejne filmy. Pierwszy już możecie tam zobaczyć.