WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Mastercard i Carrefour podpowiedzą, kiedy w sklepie nie ma tłoku

Mastercard i Carrefour podpowiedzą, kiedy w sklepie nie ma tłoku

Mastercard i Carrefour stworzyli wspólnie specjalną stronę internetową, która pomoże nam uniknąć tłoku w sklepie, gdy chcemy wybrać się na zakupy.

Przydatna strona stworzona przez Mastercard i Carrefour

W dobie pandemii staramy się unikać tłoku w miejscach publicznych. Z pomocą w tym przychodzą nam np. Mapy Google, gdzie możemy sprawdzić popularne godziny w danych miejscach. Dotyczy to zarówno sklepów jak i restauracji. Carrefour przy współpracy z Mastercard stworzył specjalną stronę dla klientów swojej sieci.

Czytaj też: Ta Twitchu nie znajdziecie już kategorii „blind playthrough”. Dlaczego?
Czytaj też:
Microsoft testuje nową funkcję – automatyczne grupowanie kart w Edge
Czytaj też: Jesteście abonentami Amazon Prime? Zgarnijcie Battlefield 3 za darmo

Wchodząc na carrefour.kiedydosklepu.pl dowiemy się czy w markecie lub supermarkecie Carrefour jest akurat luźniej, czy może warto poczekać z zakupami godzinkę lub dwie. narzędzie bazuje na analizujących na bieżąco trendach zakupowych, które sieci dostarcza właśnie Mastercard. Dane aktualizowane są w cyklu tygodniowym, co pozwala na zaplanowanie wygodnych zakupów. Jest to świetna opcja, zwłaszcza w dobie pandemii i w obliczu zbliżających się świąt.

Na stronie wybieramy swój sklep, a potem dostajemy wykaz, w których godzinach danego dnia jest małe natężenie ruchu albo duże.

Robiąc zakupy w specjalnych godzinach możemy liczyć na dodatkowy bonus. Jak widzicie na zrzucie ekranu idąc do sklepu Carrefour od 8:00 do 10:00 i płacąc za zakupy kartą Mastercard otrzymamy podwójną liczbę punktów w programie lojalnościowym. Karta musi być wydana przez jeden z banków partnerskich, czyli: Alior, Bank Pekao, BOŚ, Citi handlowy, Edenred, GetIn Bank, Grupa PBS, Lion’s Bank, mbank, Millenium, Noble bank, PKO BP, Bank Pocztowy, Santander i SGB.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News