Blizzard przygotował nową łatkę do Diablo 2 Resurrected. To właśnie dzisiaj trafi ona na Publiczne Serwery Testowe, a chętni będą mogli sprawdzić, czy deweloperzy nie zepsuli gry.
Diablo 2 Resurrected – aktualizacja 2.4
Blizzard ogłosił premierę łatki 2.4 do Diablo 2 Resurrected. Znajdziecie ja na Publicznym Serwerze Testowym. Aby wziąć udział w publicznych testach, wymagana jest licencja Diablo 2: Resurrected przypisana do konta Blizzard Battle.net o nieposzlakowanej opinii (innymi słowy, nie może być ono zablokowane lub zbanowane). Należy również pobrać i zainstalować aplikację Blizzard Battle.net, jeśli jeszcze jej nie posiadacie. Jak pobrać nową łatkę testową?
- Krok 1: Zrestartuj aplikację Battle.net.
- Krok 2: Kliknij ikonę Diablo II: Resurrected na pasku nawigacji po lewej stronie okna aplikacji Battle.net.
- Krok 3: Na ekranie Diablo II: Resurrected, tuż nad przyciskiem „Graj”, znajduje się menu rozwijane (lub „Zainstaluj”, jeśli gra obecnie nie jest zainstalowana na danym komputerze). Należy wybrać w tym menu „PST: Diablo II: Resurrected”.
- Krok 4: Kliknij przycisk „Zainstaluj”, aby rozpocząć proces instalacji.
Czytaj też: To koniec Watch Dogs Legion. Deweloperzy mają wiadomość
W wypadku braku konta na PST zostanie ono utworzone automatycznie. PST jest dostępny we wszystkich obsługiwanych językach, a w testach uczestniczyć mogą posiadacze kont ze wszystkich regionów.
Co nowego w Diablo 2 Resurrected?
Zmian w grze jest cała masa. Poniżej przedstawiamy skrótowy opis aktualizacji 2.4 do Diablo 2 Resurrected od Blizzarda.
Nowe zmiany balansu klasach postaci: zależy nam, byście szczególną uwagę poświęcili najważniejszym zmianom w klasach postaci. Dlatego prosimy o intensywne testowanie i komentowanie zmian dla bohaterów.
Nowe słowa runiczne: zachęcamy do zapoznania się z nowymi słowami runicznymi, które można tworzyć i osadzać w odpowiednich elementach ekwipunku. Prosimy o dzielenie się opiniami na temat tych nowych przedmiotów.
Nowe schematy do Kostki Horadrimów: wprowadzono nowe schematy do Kostki Horadrimów, które uzupełniają przedmioty z zestawów. Zachęcamy do ich wykorzystywania i tworzenia nowych przedmiotów oraz dzielenia się opiniami i sugestiami – szczególnie w kontekście nowych usprawnień rzadziej wykorzystywanych elementów zestawów.
I wiele więcej: do testów na tym PST wprowadzono zmiany dotyczące najemników, premii za zestawy, mechaniki gry, opisów przedmiotów oraz inne modyfikacje rozgrywki. Z góry bardzo dziękujemy za przesłane nam spostrzeżenia na temat wpływu tych zmian na wasze wrażenia z rozgrywki.
Czytaj też: Zmiany w Blizzard. Firma stawia na kulturę pracy
Szczególnie interesujące wydają się nowe słowa runiczne, które mogą znacząco wpłynąć na rozgrywkę.
Nowe słowo runiczne | Dozwolone przedmioty | Kolejność run | Współczynniki po ukończeniu słowa |
---|---|---|---|
Plaga | Miecz | Cham + Shael + Um | 20% szansy na rzucenie 12-poziomowego zaklęcia Zmniejszenie Odporności przy otrzymaniu trafienia.25% szansy na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Nova Trucizny przy otrzymaniu trafienia.Po wyposażeniu zapewnia Aurę Oczyszczenia na poziomie 13–17 (różnie).+1–2 do wszystkich umiejętności+20% do szybkości ataku+220–320% do obrażeń (różnie)-23% do odporności wroga na truciznę0,3% (0–29,7) do szansy na zabójcze uderzenie (zależy od poziomu postaci)+25% do szansy na otwarcie ranyZamraża cel +3 |
Wzorzec | Szpon | Tal + Ort + Thul | +30% do szybkości blokowania+40–80% do obrażeń (różnie)10% do premii do skuteczności ataku+17–62 pkt. obrażeń od ognia+1–50 pkt. obrażeń od błyskawic+3–14 pkt. obrażeń od zimna+75% do obrażeń od trucizny przez 5 sek.+6 do siły+6 do zręczności+15 do wszystkich odporności |
Nieugięta Wola | Miecz | Fal + Io + Ith + Eld + El + Hel | 18% szansy na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Drwina przy otrzymaniu trafienia.+3 do umiejętności Walki (tylko dla barbarzyńcy)+20–30% do szybkości ataku (różnie)+300–350% do obrażeń (różnie)+9 pkt. do maksymalnych obrażeń+50 do skuteczności ataku+75% do obrażeń zadanych nieumarłym+50 do skuteczności ataku względem nieumarłych8–10% zdrowia wykradzionego przy każdym trafieniu (różnie)Uniemożliwia leczenie się potworów+10 do siły+10 do żywotnościZmniejsza otrzymywane obrażenia o 8 pkt.+1 do promienia światłaWymagania -20% |
Mądrość | Hełm | Pul + Ith + Eld | +33% do szansy na przeszywający atak+15–25% do premii do skuteczności ataku (różnie)4–8% many wykradzionej przy każdym trafieniu (różnie)+30% do obrony+10 do energiiWytrzymałość maleje o 15% wolniejOdporność na zamrożenie+5 pkt. many za każde zabicie15% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę |
Obsesja | Kostur | Zod + Ist + Lem + Lum + Io + Nef | Przedmiot niezniszczalny24% szansy na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Osłabienie przy otrzymaniu trafienia+4 do wszystkich umiejętności+65% do szybkości rzucania czarów+60% do szybkości odzyskiwania równowagiOdrzucenie+10 do żywotności+10 do energii+15–25% do maksymalnej wartości punktów zdrowia (różnie)+15–30% do regeneracji many (różnie)+60–70 pkt. do wszystkich odporności (różnie)75% dodatkowego złota od potworów+30% do szansy na zdobycie magicznych przedmiotów |
Płomień | Hełm | Nef + Pul + Vex | Po wyposażeniu zapewnia Aurę Odporności na Ogień na poziomie 4–8 (różnie)+3 do umiejętności Ognia-10–15% do odporności wroga na ogień (różnie)+30% do obrony+30 do obrony przeciw pociskom+50–75 pkt. many (różnie)Skraca czas działania zamrożenia o połowę+5% do maksymalnej odporności na ogieńSkrócono czas działania trucizny o 50% |
Mgła | Łuk i Kusza | Cham + Shael + Gul + Thul + Ith | Po wyposażeniu zapewnia aurę Koncentracji na poziomie 8–12 (różnie)+3 do wszystkich umiejętności+20% do szybkości ataku+100% do szansy na przeszywający atak+325%–375% do obrażeń (różnie)+9 pkt. do maksymalnych obrażeń20% do premii do skuteczności ataku+3–14 pkt. obrażeń od zimna+40 do wszystkich odpornościZamraża cel +3+24 do żywotności+40 do wszystkich odporności |