Nowa aktualizacja Dying Light 2 jest już dostępna na konsolach. Niestety, posiadacze PS5 nie otrzymują jednej z najważniejszych zmian w grze.
Jak działało Dying Light 2 na konsolach?
Dotychczas konsolowi gracze Dying Light 2 mieli do wyboru kilka trybów graficznych, ale żaden z nich nie był satysfakcjonujący w odbiorze. Przypomnijmy, wyglądało to tak:
PlayStation 5:
- Tryb rozdzielczości: 1800p przy 30fps
- Tryb wydajności: 1080p przy 60fps
- Tryb jakości: 1080p i 30 fps z Ray-Tracingiem
Xbox Series X:
- Tryb rozdzielczości: 1944p przy 30fps
- Tryb wydajności: 1080p przy 60fps
- Tryb jakości: 1080p i 30 fps z Ray-Tracingiem
Xbox Series S:
- Brak możliwości wyboru trybu: 1080p przy 30fps
Czytaj też: Nie wszystkie hity z Xboxa zadziałają na Steam Deck
Przy takich wynikach mieliśmy do wyboru tryb rozdzielczości, który oferował za małą płynność, tryb wydajności, który oferował za małą rozdzielczość oraz tryb jakości, który łączył wady obu. Do tego Xbox Series S działał w beznadziejnej jakości 1080p/30fps niczym urządzenie z poprzedniej generacji.
Aktualizacja Dying Light 2 na konsolach
Pojawiła się jednak nowa łatka na konsolach, która naprawia sporo błędów czy modyfikuje mechaniki gry. Gdy wczytamy się jednak w zmiany, okazuje się, że wersja na konsole Xbox otrzymała nowe tryby graficzne, których na próżno szukać na PlayStation 5!
Czytaj też: Dead Space Remake to jakość, więc wymaga czasu
Po wgraniu patcha 1.2.0 na konsole Xbox, w menu pojawia się tryb Zbalansowany. Dzięki niemu, posiadacze Xbox Series X mogą grać w 60 klatkach na sekundę przy lepszej rozdzielczości niż 1080p. Ponadto, posiadacze Xbox Series S otrzymali nowy tryb graficzny. Po włączeniu trybu Wydajności na Xbox Series S, produkcja zaczyna działać w 60 klatkach na sekundę.