Diablo 2 Resurrected już jutro dostanie nową aktualizację. Tuż po jej premierze, w grze zostanie włączone małe wydarzenie, które ułatwi rozgrywkę. Czego się spodziewać?
Aktualizacja 2.4.3. do Diablo 2 Resurrected
Od chwili wskrzeszenia ponadczasowego klasyka odważni bohaterowie sumiennie dziesiątkowali armie piekielnych demonów we wszystkich pięciu aktach Diablo 2 Resurrected, by rozproszyć cień Władcy Grozy wiszący nad Sanktuarium. W aktualizacji 2.4.3., która ukaże się 29 czerwca, wprowadzonych zostanie wiele nowych funkcji i ulepszeń, które mają udoskonalić poczekalnie wieloosobowe na konsolach i PC. Wraz z tymi ulepszeniami pojawią się usprawnienia rozgrywki i poprawki błędów.
Czytaj też: CD Projekt RED oszukany przez testerów Cyberpunk 2077?
Zebranie drużyny złożonej z podobnie usposobionych zabójców demonów to filar gry Diablo. Dlatego Blizzard wysłuchał uwag graczy, związanych z poczekalniami wieloosobowymi, i wprowadza zmiany oczekiwane przez fanów.
Sanktuarium nie powstało w jeden dzień. I chociaż napracowaliśmy się przy udoskonalaniu wielu aspektów Diablo II: Resurrected, planujemy jeszcze bardziej uprzyjemnić zabójcom demonów pościg za Mrocznym Wędrowcem. Jak zawsze chcemy, aby ogień tego ukochanego klasyka płonął jeszcze goręcej i jaśniej niż kiedykolwiek wcześniej, dlatego zachęcamy was do wyrażenia opinii, które pomogą nam w tym wspólnym wysiłku.
Premia do znajdowania przedmiotów magicznych w Diablo 2 Resurrected
„Czujecie potężny przypływ energii w żyłach, a ciche brzęczenie wewnątrz zagłusza wam tętno.” zapowiada Blizzard. Deweloperzy postanowili trochę wpłynąć na rozgrywkę w Diablo 2 Resurrected i szykują premię do znajdowania magicznych przedmiotów. Jak ma to wyglądać?
Czytaj też: Need for Speed Unbound, FIFA 23 i Skate 4 jeszcze w lipcu?
Od 30 czerwca do 4 lipca tajemnicze źródło energii zapewni wam premię +50% do znajdowania przedmiotów magicznych, dzięki czemu wzrastają wasze szanse na znalezienie magicznych, rzadkich, pochodzących z zestawów lub unikatowych łupów, wypadających z pokonanych wrogów. Premia kumuluje się z innymi wzmocnieniami do znajdowania przedmiotów magicznych, uzyskiwanymi z przedmiotów.
Z innych zmian w rozgrywce wprowadzanych w aktualizacji wyróżnić można:
- Naprawiony błąd, wskutek którego Deckard Cain nie mógł zidentyfikować przedmiotów umieszczonych w Kostce Horadrimów. Teraz będzie mógł tego dokonać, jeśli Kostka znajduje się w głównym ekwipunku.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Trąby Powietrzne na krótkim dystansie kończyły się, nie wyprowadzając żadnego ataku.
- Naprawiono błąd, przez który Trąba Powietrzna wykorzystywała właściwości i obrażenia zepsutej broni.
- Naprawiono błąd, przez który pierwszy atak Trąby Powietrznej był traktowany inaczej od pozostałych. W przypadku posługiwania się bronią w każdej ręce, pierwszy atak wybierze dwa cele, tak jak pozostałe ataki.
- Naprawiono błąd, wskutek którego koszt wskrzeszenia wysokopoziomowych najemników był niespójny.
- Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętności korzystające ze zwłok nie namierzały zwłok automatycznie po kliknięciu prawym przyciskiem myszy.
- Gracze mogą rozpocząć nową Trąbę Powietrzną, Skok lub Atak z Wyskoku tuż po zakończeniu Trąby Powietrznej.
- Zmieniono logikę gry, określającą, jak często następuje atak w Trąbie Powietrznej. Trąba Powietrzna jest teraz objęta zwiększoną szybkością ataku (ZSA, czyli tzw. IAS) wynikającą ze wszystkich przedmiotów. Klatki animacji między każdym atakiem w Trąbie Powietrznej są równe klatkom ataku podstawowego dla tej postaci, które podlegają modyfikacjom szybkości ataku. W przypadku posługiwania się bronią w każdej ręce, klatki dla każdej broni zostaną uśrednione z zaokrągleniem w górę. Ataki w Trąbie Powietrznej będą zatem co najmniej tak szybkie, jak dotąd. Wolniejsze bronie będą atakować zauważalnie szybciej.
- Dodano nową umiejętność „Przenoszenie łupów do kostki” dla kontrolerów w menu umiejętności ogólnych. Użycie tej umiejętności na przedmiocie skutkuje jego podniesieniem i umieszczeniem w Kostce Horadrimów, jeśli jest w niej miejsce.
- Dodano przypisywalny skrót klawiszowy dla myszy i klawiatury, służący do bezpośredniego otwarcia Kostki Horadrimów, jeśli znajduje się w ekwipunku.
- Dodano nowy skrót do otwarcia Kostki Horadrimów w menu ekwipunku.
- Gracze mogą teraz hurtowo przydzielać punkty atrybutów przy użyciu kontrolera.
- Od teraz, podczas hurtowego przydzielania wszystkich pozostałych punktów atrybutów na PC i konsolki, pojawi się prośba o potwierdzenie. Opcja ta jest niedostępna w trybie emulacji grafiki w wersji Legacy.
- Dodano ustawienie w menu automatycznego włączania automapy, umożliwiające graczom wybór preferowanego umiejscowienia automapy.