Sytuacja związana z koronawirusem staje się coraz poważniejsza. W szczególności obostrzenia odczuje branża gastronomiczna, gdzie wiele lokali straciło źródło dochodu z dnia na dzień.
Aplikacja Too Good To Go na co dzień pomaga walczyć w marnowaniem żywności. Teraz uruchamia ona akcję WeCare w celu pomocy lokalom gastronomicznym. Posiłki dostępne w aplikacji będą składały się także ze zwykłych pozycji w menu, a nie tylko z nadwyżek, które wylądowałyby w koszu.
Karolina Woźniak, PR Managerka Too Good To Go w Polsce, mówi:
Chcemy wspierać naszych Partnerów, na dobre i na złe. W obecnej sytuacji, wiele miejsc znajduje się w trudnym położeniu, dlatego uruchamiamy tymczasowe rozwiązanie, aby pomóc im utrzymać się na powierzchni. Mamy nadzieję, że w ten sposób dołożymy swoją cegiełkę do wsparcia lokalnych przedsiębiorców w tym trudnym czasie, by móc później wrócić do wspólnej walki z marnowaniem.
Posiłki w ramach akcji WeCare będą dostępne tylko na wynos do momentu, w którym restrykcje zostaną zdjęte. Okno odbioru posiłków również będzie ograniczone, aby nie było zbyt wiele osób w jednym czasie. Gdy sytuacja się ustabilizuje to wszystko wróci do normy.
Partnerzy Too Good To Go cały czas mogą kontynuować walkę z marnotrawieniem żywności poprzez udostępnianie paczki – niespodzianki z nadwyżką żywności, która nie sprzedała się danego dnia.
Czytaj też: T-Mobile z darmowym Internetem po doładowaniu