Aktualizacja 2.4 do Diablo 2 Resurrected zmienia rozgrywkę

diablo 2 resurrected

W końcu swoją premierę ma długo wyczekiwana aktualizacja 2.4 do Diablo 2 Resurrected. Deweloperzy zapowiadali kilka zmian w rozgrywce i teraz zobaczymy, czy nie zniszczyli oni kultowej produkcji.

Diablo 2 Resurrected – aktualizacja 2.4

Deweloperzy odpowiedzialni za Diablo 2 Resurrected uruchamiaj w grze system rankingowy oraz wprowadzają wiele zmian w rozgrywce. Nowy patch był długo testowany, aby nie podpaść graczom bawiącym się w grze od 2000 roku. Jak twórcy wprowadzają nas w pierwsze znaczące zmiany w grze od dawna?

Czytaj też: Były pracownik Bethesdy zdradził aktualny stan Starfield

Bohaterowie Sanktuarium, Władca Grozy wita was w aktualizacji 2.4 do Diablo II: Resurrected wprowadzającej ranking. Poddajcie próbie swoje umiejętności bojowe w pierwszym sezonie rankingu, w którym wprowadzamy szereg nowości wpływających na wiele elementów rozgrywki. Po raz pierwszy od ponad dekady wprowadzamy znaczące zmiany w rozgrywce, aby promować nowe strategie podczas kolejnej wyprawy do Sanktuarium. Wśród tych zmian są różne aktualizacje dla każdej klasy, nowe słowa runiczne, nowe schematy do Kostki Horadrimów, przeróbki najemników i wiele więcej! Przyswójcie tę nową wiedzę, gdyż zapewni wam ona przewagę i sprawi, że demony będą kryć się przed wami ze strachu.

Zmiany usprawniające rozgrywkę Diablo 2 Resurrected

W grze pojawia się wiele mniejszych i większych zmian. Oto modyfikacje, które powinny usprawnić zabawę w produkcji Blizzarda.

Ogólne

  • Dodano obsługę pisania w systemach kodowania innych niż ASCII.
  • Dodano komunikat dla sytuacji, gdy gracz próbuje uruchomić grę bez aktualizowania jej.
  • Dodano „Wiadomość dnia” do głównego menu, co umożliwi nam dzielenie się ważnymi informacjami na temat aktualizacji ze wszystkimi graczami.

Nowa funkcja: emulacja grafiki w wersji Legacy

  • W menu ustawień grafiki w sekcji „Legacy” dostępna jest teraz możliwość wyboru jednej z trzech różnych opcji emulacji grafiki klasycznego Diablo II. Dostępne opcje to „GDI”, „Glide” oraz „Resurrected”.
    • GDI emuluje rasteryzację programową klasycznej gry i nie stosuje żadnego filtrowania.
    • Glide emuluje akcelerowaną sprzętowo grafikę klasycznej gry za pomocą filtrowania bilinearnego.
    • Opcja „Resurrected” wykorzystuje emulację Glide z dodatkowymi poprawkami w celu wyeliminowania artefaktu, który występowałby w przypadku pierwotnego renderowania Glide.

Czytaj też: Star Wars Jedi 2 porzuca niektóre konsole

SI

  • Poprawiono niezawodność zwierzaków, przywołańców i najemników teleportujących się do gracza zamiast znikać.

Barbarzyńca

  • Zmieniliśmy animację Skoku i Ataku z Wyskoku, żeby trajektoria lotu barbarzyńcy była bardziej płynna. Dzięki temu postać cały czas znajduje się na ekranie i ograniczone zostały drgania postaci po lądowaniu.

Wybór postaci

  • Nowo stworzone postacie będą teraz pokazywały się na szczycie listy wyboru postaci.

Rozgrywka

  • Gdy trzymacie wciśnięty przycisk myszy, aby namierzyć przeciwnika za pomocą umiejętności, będzie ona nadal wykonywana po śmierci przeciwnika.
  • Minimapa będzie teraz automatycznie otwierać się ponownie po śmierci, jeśli była otwarta przed śmiercią.
  • Zwiększono maksymalną liczbę strzał i bełtów do 500.
  • Zwiększono liczbę broni miotanej o 50%.
  • Blokowanie nie będzie już przerywać działań gracza podczas używania umiejętności lub ataków. Jeśli postać gracza zablokuje w ich trakcie, obrażenia nadal będą anulowane, ale animacja nie zostanie odtworzona.
  • Zmieniono sposób, w jaki określana jest szybkość ataku podczas władania dwiema broniami. Przełożenie broni do drugiej ręki nie powinno już powodować znacznych różnic w szybkości ataku.
  • Odzyskanie równowagi przez postać będzie teraz miało malejącą skuteczność w przypadku, gdy bohater zostanie trafiony przez innego gracza.
  • Ujednolicono efekty szybkiego użycia umiejętności tak, żeby zachowywały się tak samo niezależnie od przypisanego przycisku myszy.

Najemnicy

  • Interfejs najemników pokaże teraz, czy ich umiejętność nie jest zablokowana ze względu na zbyt niski poziom.

Online

  • Dodano komunikat, który poinformuje o tym, że gracz próbuje utworzyć kanał o nazwie przekraczającej limit znaków.
  • Dodano komendę czatu /offline, która ustawia status użytkownika na „Offline”.
  • Dodano możliwość kontrolowania przez graczy dostępu do swoich prywatnych gier na konsolach.
  • Dodano przycisk pokazywania/ukrywania hasła do gry.

Handlarze

  • Gracze mogą teraz kupić wypełnione tomy i klucze korzystając z kontrolera.

Wydajność

  • Zoptymalizowano efekty cząsteczkowe na niektórych konsolach.
  • Dodano opcję zmiany jakości efektów wizualnych dla graczy PC.
  • Zoptymalizowano akcje szybkiego ruchu, żeby zmniejszyć opóźnienie.

Ustawienia

  • Ustawienie trudności gry nie będzie się już resetowało między sesjami.
  • Dodano opcję wyboru, czy kursor myszy ma być zatrzymany na ekranie.
  • Dodano pasek zużycia VRAM w menu ustawień.