WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Technowinki

Allegro ułatwia sprawdzanie statusu przesyłki zwracanej sprzedawcy

Allegro wprowadziło łatwiejszy sposób sprawdzania statusu przesyłki, którą odsyłamy sprzedawcy. Nowość dostępna jest jedynie w przypadku zwrotów dokonanych Pocztą Polską lub InPostem.

Sprawdzanie statusu zwrotu do sprzedawcy na Allegro

Po zgłoszeniu przedmiotu, który chcemy zwrócić generujemy kod zwrotu lub specjalną etykietę, a potem nadajemy przesyłkę. Wówczas w zakładce kupione pojawia się numer przesyłki zwrotnej. Warunkiem jest nadanie przesyłki zwrotnej za pomocą InPostu lub Poczty Polskiej.

Numer przesyłki zwrotnej wyświetli się nam zaraz po wygenerowaniu etykiety przez klienta w przypadku Poczty Polskiej. Gdy wybieramy InPost procedura jest nieco dłuższa, bo numer przesyłki zwrotnej pojawi się w zakładce kupione dopiero po trafieniu przesyłki do magazynu przewoźnika.

Czytaj też: Nowe logo Messengera to tylko początek zmian

Czytaj też: Koniec sklepu z muzyką Google Play

Czytaj też: Google Pay bez autoryzacji PIN-em – ważna zmiana dla wszystkich użytkowników

Po kliknięciu w numer przesyłki będziemy mogli dokładnie śledzić jej położenie, dotyczy to zarówno kupujących jak i sprzedających. Ci ostatni znajdą te informacje w zakładce Zwroty.