Do tej pory deweloperzy mogli oferować aplikacje w App Store maksymalnie 90 dni przed premierą. Według nowych zasad przedpremierowe apki znajdziemy w sklepie nawet pół roku wcześniej.
Aplikacje w App Store nawet pół roku przed premierą
Apple zmieniło zasady odnośnie oferowania przez deweloperów w App Store przedpremierowych aplikacji dając twórcom o wiele większe pole do popisu. Do tej pory przed oficjalną premierą aplikacje mogły znaleźć się w sklepie jedynie 90 dni wcześniej. W tym czasie developerzy mogli zachęcać klientów do pobrania swoich produktów i skutecznie je reklamować.
Czytaj też: Już niedługo Asystent Google otrzyma tryb samochodowy
Czytaj też: Kiedy Google zamknie usługę Hangouts?
Czytaj też: Łatwiejszy kontakt ze wsparciem technicznym na WhatsAppie
Zmiany, które wprowadza Apple pozwolą na jeszcze lepszy marketing i rozwój twórców. Firma wydłużyła możliwość oferowania w App Store aplikacji nawet 180 dni przed premierą czyli pół roku wcześniej. Ma to pozytywnie wpłynąć na ilość zamówień danej aplikacji. Zmiana dotyczy aplikacji darmowych i płatnych , a co najważniejsze koszt tych drugich klienci poniosą dopiero po premierze, więc do tego czasu można z zamówienia zrezygnować. A gdy pełnoprawna wersja będzie miała swoją premierę do klientów zostanie wysłane powiadomienie, a aplikacja zainstaluje się na urządzeniu automatycznie.