Battlefield 2042 otrzymał niedawno dużą aktualizację, która zmienia sporo dużych i małych rzeczy. Deweloperzy postanowili wytłumaczyć mniejsze zmiany, ponieważ gracze już zwrócili na nie uwagę.
Tego na liście zmian Battlefield 2042 nie było
Autorzy gier wideo niektóre poprawki w grach, chowają za pojęciem „mniejsze zmiany”. Co się tutaj kryje? Pewna kwestia tak nurtowała graczy, że postanowiono to rozpisać. Co się okazuje? Tempo obrotu wieżyczek jest inne!
W przypadku wielu pojazdów zmieniliśmy prędkość, z jaką wieżyczki będą się obracać, ponieważ uznaliśmy, że były zbyt powolne w zestawieniu z tempem rozgrywki.
Prędkość obrotu wieżyczki będzie zależeć od samej wieżyczki i pojazdu. Podzieliliśmy je na 3 różne prędkości.
Oto przegląd tego, jak obecnie wygląda sytuacja i jak różnią się prędkości od tego, co znacie z dotychczasowej gry.
Czytaj też: Far Cry 6 Zagubienie między światami, czyli co się dzieje, jak Ubisoft zrobi dobrą grę
M1A5 i T28
- MPAT – średnia prędkość – zwiększono o 100%
- STAFF – średnia prędkość – zwiększono o 100%
- Odłamkowo-burzący – mała prędkość – zwiększona o 65%
EMKV90-TOR
- Broń zwykła – średnia prędkość – zwiększono o 100%
- Ulepszona broń – mała prędkość – zwiększono o 65%
EBLC-RAM
- 40 mm – duża prędkość – bez zmian
- Rakiety – duża prędkość – bez zmian
- Haubica – średnia prędkość – zmniejszono o 20%
EBAA Wildcat
- Działo plot. 30 mm – duża prędkość – zwiększono o 140%
- 40 MM – średnia prędkość – zwiększono o 100%
- 57 mm – mała prędkość – zwiększono o 65%
To nie koniec drobnych zmian w Battlefield 2042
Okazuje się, że autorzy gry dalej będą zmieniać kilka kwestii dotyczących pojazdów. Już teraz pracują nad czymś zwanym „Poniżej poziomu radaru” – latanie pojazdem powietrznym poniżej 30 metrów od ziemi daje odporność na namierzanie przez broń innych pojazdów.
Czytaj też: Wyrywanie resztek mózgu w Dead Island 2. Gra wygląda perfekcyjnie
Oczywiście takie latanie jest ryzykowne, więc trzeba to robić ostrożnie. Niskie latanie w celu przeprowadzenia nalotu jest kuszące, ale pamiętajcie, że piechota wciąż będzie w stanie was namierzyć. Jeśli zostaniecie namierzeni w trakcie wyższego lotu, zejście poniżej 30 metrów nie przerwie namierzania.
Zmienimy też obowiązujące niektóre pojazdy limity wysokości.
Zmniejszymy wysokość, na którą potrafią wznieść się helikoptery, żeby uniknąć sytuacji, gdzie są one tak wysoko, że nie da się ich namierzyć.
Pomoże to również rozwiązać problem, w którym piloci śmigłowców mogli się unosić na maksymalnej wysokości i szybko rozprawiać się z myśliwcami odradzającymi się pod nimi.
W tej poprawce nie bierzemy pod uwagę odrzutowców, których aktualnie nie obowiązują limity. Mamy nadzieję, że wprowadzi to nieco rozgrywki w stylu „kamień, papier, nożyce” w naszych pojazdach latających.