Bolt wprowadza nową usługę pozwalającą zamówić jedzenie na wynos. Bolt Food to kolejna usługa, która w ostatnim czasie pojawia się w ofercie popularnego przewoźnika.
Dopiero co Bolt wystartował z własnymi hulajnogami, a już rusza z kolejną usługą. Bolt Food możemy nazwać odpowiednikiem Uber Eats.
Zobacz też: Bolt wprowadza elektryczne hulajnogi. Służba zdrowia jeździ za darmo
Na początku jedzenie będzie dostarczane na terenie Warszawy. Co ważne, w pierwszym okresie działania usługi wszystkie dostawy w promieniu 4 km od wybranego lokalu są darmowe.
Samo dostarczenie odbywa się całkowicie bezkontaktowo.
Jak komentuje Michał Dubisz, menadżer operacyjny Bolt:
Obecna sytuacja jest trudna dla wszystkich. Mamy nadzieję, że możliwość zamówienia jedzenia w ulubionych restauracjach ułatwi Warszawiakom pozostanie w domu.
Jednocześnie chcemy zapewnić logistycznie zaplecze lokalnym restauracjom, równie ciężko dotkniętym przez pandemię COVID-19, dla których wartością dodaną będzie nasza baza setki tysięcy lojalnych klientów, którzy już dobrze znają markę i ufają jej.
Nasza działalność ride-hailingowa opiera się na wydajności, oferujemy wyższe zarobki dla kierowców i niższe ceny dla klientów. Ta sama filozofia przyświeca nam przy realizacji usługi dostarczania jedzenia. Oferujemy niższą cenę dostawy w porównaniu do innych platform. W stolicy współpracują z nami tysiące kierowców. Z racji panującej pandemii COVID-19 i zmniejszonego popytu na przejazdy, chcemy im zapewnić możliwość dodatkowego zarobku.
Aplikacja Bolt Food jest dostępna dla urządzeń z Androidem i iOS, wystarczą ją pobrać z Google Play lub AppStore. W aplikacji widoczny jest szacowany czas dostawy, a za zamówienia można płacić podpiętą kartą płatniczą. Wszelkie skojarzenia z Uber Eats są tutaj w pełni słuszne.
Zamówienia w Bolt Food można na razie składać w godzinach 10-23.
Bolt Food jest obecnie dostępny w 9 krajach. Usługa jest bardzo młoda. Wystartowała w Estonii w marcu 2019 roku.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News