Każdy fan serii Borderlands z pewnością kojarzy to, że w poszczególnych odsłonach naszym broniom towarzyszyły nie tylko obrażenia fizyczne, ale również te specjalne, które dawały całej walce odrobiny pikanterii i skomplikowania. W Borderlands 3 te ponownie się znajdą (liczymy na ogień, kwas, (lód?), typ wybuchowy oraz energetyczny), ale wyjątkowym ma być promieniowanie.

Nie liczcie jednak, że twórcy wymyślili coś fenomenalnego, bo jak potwierdził CEO studia Gearbox, Randy Pitchford, to będzie jedynie zamiennik dla efektu Slag z zachowaniem pierwotnego działania. Promieniowanie, będzie zarówno zwiększać obrażenia, jakie przyjmuje dotknięta nim postać, ale też na pewnym pułapie nasilenia zacznie zadawać obrażenia w czasie.

Możemy porównać więc promieniowanie w Borderlands 3 z efektem „korozji”, czyli po prostu zielonego kwasu z pierwszej odsłony. Jak się to sprawdzi i czy będzie tak denerwujące, jak przymus korzystania ze slaga w Borderlands 2 na New Game Plus? To sprawdzimy dopiero 13 września, kiedy to Borderlands 3 zawita na Epic Games Store, gdzie będzie tylko dostępny na PC aż do kwietnia 2020 roku.

Czytaj też: Tak będą działać boostery do XP i dropu w Borderlands 3

Źródło: PCGamer

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!