Chociaż swoim wyglądem Blaze EV Classic przypomina bardziej zabytkowe samochody, to pod jego nadwoziem znajduje się całkowicie elektryczny napęd.
Elektryczne zabytkowe samochody z Japonii
Chociaż po Blaze EV Classic oczekiwaliśmy czegoś bardziej poważnego, jest to coś w rodzaju elektrycznego mikrosamochodu do kupienia tylko w Japonii za około 30000 złotych. To sporo, patrząc po tym, co ten model o długości 2330 mm i szerokości 1170 milimetrów przy około 200-kilogramowej wadze ma do zaoferowania.
Czytaj też: Wyłącznie elektryczne Audi do dwóch dekad?
Czytaj też: Renault 4 i 5 powróci w elektrycznej chwale?
Czytaj też: Dwa elektryczne rowery Nox w zestawie taniej, ale z haczykiem
Po stronie prędkości maksymalnej Blaze EV Classic pozwala sobie na szaleństwo rzędu 50 km/h dzięki swojemu silnikowi o mocy 4 koni mechanicznych i 28 Nm momentu obrotowego. Jego zasięg wynosi z kolei 50 km na jednym ładowaniu, które trwa całe osiem godzin. Za hamowanie odpowiadają przednie hamulce bębnowe i tylne hamulce tarczowe, a mechanizm różnicowy jest tylko imponującym dodatkiem. .
Czytaj też: Dwa nowe elektryczne rowery FREY Bike na zwiastunie
Czytaj też: Elektryczne SUVy Ferrari, bo Purosangue będzie tylko początkiem
Czytaj też: Domniemana premiera elektrycznego SUVa Mitsubishi e-Evolution
Blaze EV Classic ma klasyczny design z otwartymi kołami i otwartym kokpitem, a nowoczesny sznyt widać w jego felgach, czy oświetleniu LED. Sprzedająca go firma Blaze Inc. oferuje też całą masę akcesoriów.