WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Epic mówi, że BRUTAL w Fortnite jest idealny, więc dlaczego go poprawia?

BRUTAL w Fortnite trochę namieszał. Epic teraz łata swojego mecha.

Jakiś czas temu Epic Games wprowadziło do Fortnite mecha zwanego BRUTAL. Jego obecność była spowodowana tym, że twórcy chcieli, aby słabsi gracze również byli w stanie kogoś zabić lub wygrać grę. Doświadczeni mieli nie mieć żadnych problemów z nowym mechem.

Czytaj też: Pierwszy długi gameplay z Chernobylite od polskiego The Farm 51

Według statystyk, które Epic publikowało – plan się udał. Słabsi zaczęli wygrywać, a lepszy statystyki nie zmieniły się. Teraz jednak okazuje się, że jednak trzeba wprowadzić pewne zmiany. Oto co przestawiono.

  • Zmniejszono maksymalną ilość rakiet wystrzeliwanych przez BRUTALA w pojedynczej salwie z 10 do 6.
  • Zmniejszono prędkość wystrzeliwania rakiet przez BRUTALA o 56%.
  • Zmniejszono promień eksplozji rakiet BRUTALA o 42%.
  • Zwiększono czas odnowienia dopalacza z 3 do 5 sekund.
  • Zmniejszono prędkość uzyskiwaną przez użycie dopalacza w powietrzu o 33%.
  • BRUTAL nie zapewnia już materiałów budowlanych kierowcy i pasażerowi przy niszczeniu elementów otoczenia poprzez użycie tupnięcia lub dopalacza.
  • Poprawiono zmienność częstotliwości występowania dla 1, 2 i 3 fazy burzy w trybach podstawowych. Częstotliwość występowania w trybach Areny pozostaje bez zmian.
    • 1 faza burzy
      • Nowe częstotliwości występowania
        • 29% szans na wystąpienie 0.
        • 14,3% szans na wystąpienie 1.
        • 14,3% szans na wystąpienie 2.
        • 14,3% szans na wystąpienie 3.
        • 14,3% szans na wystąpienie 4.
        • 14,3% szans na wystąpienie 5.
      • Stare częstotliwości występowania
        • 33% szans na wystąpienie 2.
        • 33% szans na wystąpienie 3.
        • 33% szans na wystąpienie 4.
    • 2 faza burzy
      • Nowe częstotliwości występowania
        • 25% szans na wystąpienie 0.
        • 25% szans na wystąpienie 1.
        • 25% szans na wystąpienie 2.
        • 25% szans na wystąpienie 3.
      • Stare częstotliwości występowania
        • 33% szans na wystąpienie 2.
        • 33% szans na wystąpienie 3.
        • 33% szans na wystąpienie 4.
    • 3 faza burzy
      • Nowe częstotliwości występowania
        • 25% szans na wystąpienie 0.
        • 25% szans na wystąpienie 1.
        • 25% szans na wystąpienie 2.
        • 25% szans na wystąpienie 3.
      • Stare częstotliwości występowania
        • 33% szans na wystąpienie 1.
        • 33% szans na wystąpienie 2.
        • 33% szans na wystąpienie 3.
    • Poprzednio wczesne fazy burzy miały gwarancję wystąpienia minimalnej ilości BRUTALI.
  • Zmniejszono koszt przeładowania osłony strzelca z 200 do 75 jednostek.
  • Zwiększono zdrowie BRUTALA z 1000 do 1250.

Czytaj też: Rocket League w No Man’s Sky – gracze odtworzyli popularną grę

Źródło: epicgames.com