WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Czekaliście na nowego Fiata Pandę? Oto model na 2021 rok!

Czekaliście na nowego Fiata Pandę? Oto model na 2021 rok!

Wiecie, że model Panda ma już całe 40 lat? Fiat postarał się o to, aby uświęcić ten rok szczególnie, ujawniając odświeżony model tego miejskiego samochodu.

Fiat Panda 2021 – na co można liczyć?

Na ceny odświeżonego Fiata Pandy w Polsce poczekamy do listopada tego roku, kiedy to ten trafi u nas do sprzedaży. Będzie to łakomy kąsek dla wielu, o czym wie sam Fiat, chwaląc się, że nowa Panda będzie jedynym samochodem w tym segmencie oferowanym w pełnej gammie trakcji (4×2 i 4×4) oraz silników (benzynowy, hybrydowy, CNG i LPG).

Czytaj też: Oto elektryczny Maluch, czyli Polski Fiat F126 gdyby doczekał się elektrycznej wersji
Czytaj też: Boicie się zarazków? Fiat stworzył dla Was pakiet D-Fence
Czytaj też: Ciekawi Was co Fiat okrzyknął swoją miejską Teslą?

Nowa Panda występuje w wydaniu City Life, City Cross, Cross i teraz też nowym Sport dla tych, którzy prowadzą aktywny tryb życia. Na zdjęciach tego najnowszego członka rodziny wyróżnia wizualnie zestaw dwukolorowych 16-calowych felg z czarno-czerwonym motywem. Nie zabrakło też matowego lakieru, pokolorowanych lusterek i klamek, czy chromowanego logo Sport.

Wewnątrz Panda Sport ma deskę rozdzielczą w kolorze tytanowym i panele drzwi pokryte ekoskórą. Podsufitka występuje w kolorze czarnym i uzupełnia ciemnoszarą tapicerkę siedzeń. Podobnie jak w przypadku innych modeli Pandy z 2021 roku, klienci mogą sięgnąć po nowy siedmiocalowy ekran dotykowy z obsługą radia cyfrowego, Apple CarPlay i Android Auto.

Pandę Sport można wyposażyć w nowo opracowany pakiet Pandemonio, co jest nawiązaniem do zestawu wprowadzonego na rynek dla Pandy z 2006 roku. Ten gwarantuje przyciemniane szyby, czerwone zaciski i obitą skórą kierownicę z kontrastującymi czerwonymi szwami.

Czytaj też: Nieoczekiwany prototyp Fiata Tipo na drogach
Czytaj też: Elektryczny Fiat 500e la Prima już w limitowanym wydaniu hatchback
Czytaj też: Fiat prezentuje nowe elektryczne deskorolki

Po stronie napędu możecie liczyć na dwa silniki, a mowa o 2-cylindrowej doładowanej jednostce 0,9-litrowej o mocy 85 koni mechanicznych i 3-cylindrowym silnikiem 1.0 z łagodną hybrydą o mocy 70 koni. Możecie liczyć na sprint do setki w kolejno 12,7 i 14,7 sekundy oraz na maksymalną prędkość rzędu 164 i 155 km/h.