Reklama
aplikuj.pl

Gameplay Prodeus ukazuje stary dobry styl shooterów

Kickstarterowy owoc

Gameplay Prodeus ukazuje stary dobry styl shooterów
Gameplay Prodeus ukazuje stary dobry styl shooterów

Niektóre projekty ewidentnie żerują na naszej nostalgii i tak też było z grą Prodeus, która obiecała graczom powrót do korzeni w zbiórce na Kickstarterze. Jak tu jednak się oprzeć po gameplayu, który ukazuje rozgrywkę rodem ze starego dobrego stylu shooterów?

To z kolei nie powinno nas dziwić, bo Prodeus wręcz chełpi się inspiracjami Doomem i Quake’em sprzed wielu lat. Sam zapis rozgrywki pokazuje hybrydę w świetnym stylu i nowoczesnym wydaniu, dzięki zastosowaniu nowoczesnych technik graficznych, ale już starego stylu graficznego. Jednak grafika to nie wszystko i kilka słów warto poświęcić samej mechanice. Jeśli poświęcicie chwilę na seans, to z pewnością to zauważycie – ruszający się pokracznie wrogowie z płynnymi animacjami naszej postaci, nadają całości po prostu niespotykanej świeżości.

Nowatorskość znalazła się nawet w mapie, po której gracz może poruszać się za pomocą kamery i oglądać ją pod wieloma kątami. Nie wiem, jak Wam, ale mnie mapa w najnowszym Doom’ie doprowadzała wręcz do szału. No to co, zainteresowani? Jeśli tak, to niestety muszę Was rozczarować, bo gra nie została jeszcze sfinansowana, a prace rozwojowe przewidują wczesny dostęp tej jesieni i finalnie premierę w 2020 roku. Deweloperzy planują też dorzucić do całości edytor poziomów, a nawet narzędzia społecznościowe.

Czytaj też: The Surge 2 zadebiutuje za kilka miesięcy, ale to nie koniec planów Deck13

Źródło: Kickstarter