WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Hulajnoga elektryczna Roadster firmy Voro Motors, to już bardziej superhulajnoga

Hulajnoga elektryczna Roadster firmy Voro Motors, to już bardziej superhulajnoga

Tak jak na rynku dzielimy już samochody na te zwykłe, super- i hiper-, tak też wkrótce najwidoczniej będziemy robić to z hulajnogami elektrycznymi za sprawą cacek pokroju modelu Roadster od Voro Motors.

Hulajnoga elektryczna Roadster Voro Motors

Voro Motors z siedzibą w Kalifornii jest jednym z kilku wiodących dystrybutorów hulajnóg elektrycznych w Stanach Zjednoczonych. Obecnie zajmuje się produkcją zaawansowanych, ale dosyć tradycyjnych modeli, dlatego z modelem Roadster zaszaleje, jak nigdy dotąd.

Czytaj też: Test Xiaomi Mi Pro 2. Elektryczna hulajnoga pod lupą laika i specjalisty
Czytaj też: TAUR, czyli spóźniona elektryczna hulajnoga inna niż wszystkie
Czytaj też: Z elektrycznymi hulajnogami EcoSmart SUP Razor zapomnicie o nierównościach

W planach Voro Motors znajduje się zapewnienie zasięgu do nawet 100 kilometrów za sprawą 1,6 kWh akumulatora oraz wrzucenia na pokład Roadster aż dwóch silników elektrycznych. Ten napęd na dwa koła umożliwi hulajnodze osiągnąć maksymalną prędkość rzędu 80 km/h.

Voro Motors Roadster, to jednak nie tylko zasięg i wydajność, ale też komfort za sprawą podwójnego zawieszenia oraz bezpieczeństwo w postaci dwóch hamulców tarczowych (po jednym na każde koło).

Czytaj teżNie za tanio, nie za drogo, czyli elektryczna hulajnoga Bird Air
Czytaj też: Stylowa elektryczna hulajnoga Air T15
Czytaj też: To nie dziwny rower, a elektryczna hulajnoga z myślą o terenie

Niestety Roadster to obecnie albo prototyp, albo tylko render, którego firma zapewniła serwisowi Electrek. Widzimy na nim dodatkowo również dwie dźwignie hamulca oraz tradycyjne oświetlenie, jak również elementy z włókna węglowego. Cena i premiera Roadster, to ciągle jedna wielka tajemnica.