WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Czy Kobra to ciągle elektryczna hulajnoga, czy coś więcej?

Czy Kobra to ciągle elektryczna hulajnoga, czy coś więcej?

Niestety dopiero na Indiegogo, ale na szczęście ze świetną specyfikacją i możliwościami, czego połączenie podsuwa nam wątpliwość, czy Kobra to ciągle elektryczna hulajnoga.

Kobra to ciągle elektryczna hulajnoga?

Hulajnogi (nawet te elektryczne) kojarzymy głównie z prostą konstrukcją, dwoma małymi kołami i dosyć minimalistyczną kierownicą. Jak więć tu nazwać to coś, co bazuje na rurowej ramie ze stali nierdzewnej, obejmującej kierownicę i widelec przedni rodem z roweru?

Czytaj też: Elektryczna hulajnoga EZRaider HD4 kosztuje tyle, ile używany samochód
Czytaj też: Elektryczna hulajnoga TR560 od nowego gracza na rynku
Czytaj też: Nietypowa hulajnoga elektryczna Scooterson Rolley

Kobra występuje w wydaniu Smart i Climer (za 2170 i 2480 euro w kampanii), czyli kolejno do miasta i terenu. Oba modele mają jednak 20-calowe koło z przodu i 16-calowe z tyłu razem z oponami pneumatycznymi zależnie od wersji. W obu przypadkach mamy też do czynienia z elektronicznie aktywowanymi mechanicznymi hamulcami tarczowymi z systemem e-ABS.

Czytaj też: Hulajnoga elektryczna, która zmieści się w plecaku? Sprawdźcie model BooZter
Czytaj też: Hamowanie awaryjne w hulajnogach elektrycznych Bird innowacją
Czytaj też: Elektryczna hulajnoga Mantis 8, bo z mocą nie zawsze trzeba przesadzać

Za napęd odpowiada kryjący się w piaście tylnego koła elektryczny silnik o mocy 350 W w wersji Smart i 500 W w Climber, co pozwala na rozpędzenie się do maksymalnie 25 km/h. Ich połączenie z akumulatorem znajdującym się tuż za przednim kołem wystarcza na przejechanie ponad 100 km, a resztę funkcji tych hulajnóg dopełnia tempomat, hamowanie regeneracyjne oraz zintegrowane światła przednie i tylne (ze światłem hamowania).

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News