Do oferty producenta rowerów Kona zawitały właśnie kolejne elektryczne modele tak różne od siebie, że trafią zapewne w gusta każdego.
Kona Remote 160 DL – 6999$
Przechodząc od razu do rzeczy, na początek elektryczny rower górski Kona Remote 160 DL z elektrycznym silnikiem Shimano EP8 w supporcie. Co ciekawe, ta jednostka, to nowe cacko firmy, które przynosi ogrom ulepszeń i najwidoczniej nie musiało długo czekać na zastosowanie w praktyce ze swoim 504 Wh akumulatorem.

Zawieszenie Remote 160 DL obejmuje dwa amortyzatory (na tyle i przodzie) o skoku rzędu 160 mm. W przypadku widelca w grę wchodzi RockShox Zeb Select+ Charger RC 2.1 DebonAir, a tyłu zawieszenie RockShox Super Deluxe Select. Całość uzupełniają opony Maxxis Assegai EXO+, regulowana sztyca Trans-X i hydrauliczne zaciski SRAM Code R i 200 mm tarcze
Czytaj też: UKE – znamy przebieg wyborów nowego prezesa. Dokument wcale nie rozjaśnia sprawy
Kona Remote 130 – 5999$
Kolejnym modelem jest już bardziej przystępny, nowy elektryczny rower górski Remote 130, którego napędza starszy już silnik elektryczny Shimano STEPS E8000, ale ten sam, bo 504 Wh akumulator (via Electrek).

Delikatne cięcia widać też w amortyzacji z 140-mm widelcem Fox Rhythm 34 Float oraz 130-mm układem Fox Float Performance na tyle. Kona Remote 130 posiada 12-biegową przekładnię Shimano Deore oraz hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Deore.
Kona Ecoco i Ecoco DL – 3599$
Tutaj mowa już o przerobieniu rekreacyjnych modeli na elektryczne cacka, które napędza silnik Shimano STEPS E6100 i akumulator o pojemności 504 Wh. Podczas gdy Ecoco DL ma zintegrowany akumulator w dolnej rurze, akumulator Ecoco znajduje się już na dolnej rurze.

Kona Dew-E DL – 3699$
Kolejnym nowym dodatkiem do linii rowerów elektrycznych firmy Kona jest zorientowany na miejskie wojaże do pracy model Dew-E DL. Ten ma aluminiową ramę typu step-over z widelcem z włókna węglowego.
Czytaj też: Dwa amortyzatory zamiast jednego, czyli TwoEvo

Rower jest wyposażony w środkowy silnik Shimano STEPS E6100 ze zintegrowanym akumulatorem 504 Wh, jak również 10-biegowy napęd Shimano Deore i toczy się na oponach 650x47c WTB Horizon TCS.
Kona Libre EL – cena nieznana
Ostatnim w ofercie jest nowy elektryczny rower szutrowy Kona Libre EL, który dzierży aluminiową ramę typu step-over, widelec z włókna węglowego i charakterystyczną kierownicę. Tutaj w grę wchodzi już napęd Shimano STEPS E7000, ale ten sam 504 Wh akumulator. Hamulce i pozostałe elementy układu napędowego pochodzą z linii komponentów rowerów szutrowych Shimano GRX.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News