Chociaż Ford Ranger nowej generacji nadchodzi, to firma chce utrzymać rozsądną sprzedaż tego obecnego. W tym mają pomóc te dwie limitowane wersje Forda Rangera dostępne od października tego roku w całej Europie.
Limitowane wersje Forda Rangera dla Europy
W europejskiej ofercie Forda znalazł się model Ranger Stormtrak i Ranger Wolftrak, odgrywające różne role w całej hierarchii Rangerów. Tak więc Stormtrak to bardziej wersja premium Rangera z wyróżniającymi się ulepszeniami wizualnymi i nowymi funkcjami, podczas gdy Wolftrak został opracowany z myślą o tych, którzy pracują w terenie, ale jednocześnie nie chcą kompromisów w zakresie komfortu i atrakcyjności wizualnej.
Czytaj też: Kupujcie do 2022 roku albo się żegnajcie z Fordem Mondeo
Ranger Stormtrak jest oparty na serii Wildtrak i chełpi się reflektorami LED, dodatkową ochroną podwozia, naklejkami oraz czarnym zderzakiem na tyle. Wewnątrz kabiny znajdują się skórzane fotele Range Raptor z wyhaftowanym logo Stormtrak oraz oparcia obszyte techniczną tkaniną. Będzie produkowany w ograniczonym nakładzie tylko z dwulitrowym silnikiem wysokoprężnym z podwójnym turbodoładowaniem o mocy 212 koni mechanicznych i momencie obrotowym rzędu 500 Nm, który trafia na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 10-biegowej automatycznej skrzyni biegów.
Czytaj też: Spójrzcie na bazowy model Ford Maverick w testach
Tymczasem Ranger Wolftrak jest wyposażony w silnik wysokoprężny 2.0 z pojedynczym turbodoładowaniem, który zapewnia moc 173 KM. Można go zamówić z sześciobiegową manualną skrzynią biegów lub 10-biegową automatyczną. Standardowe wyposażenie terenowe obejmuje wybieralny napęd na cztery koła, elektronicznie blokowany tylny mechanizm różnicowy oraz opony terenowe. Najważniejszą cechą tego modelu jest 1-tonowa ładowność i 3500-kilogramowa zdolność holownicza.