Microsoft Flight Simulator zapowiada się na niezwykle przyjemną produkcję. Wrażenie z niej spotęguje VR, ale jest z nim pewien problem.
Dobre wieści dla osób, które chcą grać na dowolnym urządzeniu i kupować gry gdzie tylko chcą. Poznaliśmy nowe informacje na temat Microsoft Flight Simulator, które idealnie podpasują tego typu graczom. Co zatem nowego wiemy?
Czytaj też: Osiągnięcia Epic Games Store już są, ale jest z nimi problem
Microsoft Flight Simulator miał zadebiutować tylko w Microsoft Store. Teraz jednak wiemy już, że symulator samolotów pojawi się również do kupienia na platformie Valve. Steam znów zaoferuje grę Microsoftu, któremu zależy na kupowaniu ich gier i usług abonamentowych, a nie promowaniu swojej konsoli.
Produkcja na Steam pojawi się w tym samym dniu co wydanie w Microsoft Store czy te dostępne z Xbox Game Pass. Przypominamy, że premiera 18 sierpnia! Tytuł następnie pojawi na Xbox One oraz prawdopodobnie otrzyma ulepszoną wersję na Xbox Series X.
Co ciekawe, Microsoft Flight Simulator dostanie także wsparcie dla VR. Zostanie ono dodane w aktualizacji, jednakże początkowo będzie dostępne tylko na… jednym headsecie. Będzie to HP Reverb G2 kosztujący około 600 dolarów. Tytuł będzie również wspierał technologię TrackIP.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News