WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Mod do Quake 2 na ray-tracing – produkcja w pełni wykorzystuje karty RTX

Mod do Quake 2 na ray-tracing zmienia grę. Produkcja może teraz w pełni wykorzystywać technologię ray-tracingu.

Ten mod do Quake 2 jest prawdziwym cudem technologicznym. Raczkująca technologia ray-tracingu powinna w przyszłości móc na bieżąco obliczać, jak w świecie gry zachowuje się światło. Dzięki temu gry będą wyglądały jeszcze bardziej realistycznie, a producenci nie będą musieli ręcznie zajmować się tą kwestią. Póki co widzimy pierwsze próby korzystania z tego rozwiązania. Lustrzane odbicia to najwięcej, na co decydują się aktualnie producenci. Gdy już nawet zdecydują się wykorzystać realistyczne obliczanie światła, to i tak nie wygląda to jakoś zachwycająco.

To, co jednak widzicie wyżej to Quake 2 z modyfikacją pozwalającą na wykorzystanie ray-tracingu wytwarzanego przez karty z serii RTX. Dzięki temu, że gra nie jest zbyt wymagająca dla współczesnych sprzętów, autor pokusił się o zaimplementowanie nowej technologii. Każde źródło światła, które tutaj widzicie, wszelkie odbicia to efekt rozwiązania, które Nvidia chce, aby w przyszłości było standardem. Trzeba przyznać, że wygląda to po prostu świetnie. Modyfikację pobierzecie z tego miejsca.

Czytaj też: Program mentorski FirstShot Games pomoże Wam w zdobyciu pracy w branży growej

Źródło: dsogaming.com