Motocykl Rush 1000 jest niczym innym, jak wyjątkową, specjalną edycją modelu Brutale 1000 RR, a tak się składa, że odpowiedzialna za niego firma MV Agusta rozpoczęła jego produkcję.
Bazując na wspomnianym modelu, Rush 1000 otrzyma silnik prosto od niego, a mowa o czterocylindrowym potworze o pojemności 998 centymetrów sześciennych i mocy 208 koni mechanicznych. Deklarowana maksymalna prędkość? Powyżej 300 km/h, które będzie jeszcze łatwiej osiągnąć z opcjonalnym zestawem wyścigowym. Ten dodaje zaledwie 4 KM, ale tytanowy wydech podkreśli jego charakter.
Cechą wyróżniającą Rush 1000 jest aerodynamiczna osłona z włókna węglowego po prawej stronie tylnego koła. Sam w sobie motocykl nawiązuje jednak do klasyki, co widać po okrągłym świetle przednim, które otrzymało matrycę adaptacyjną. Dzięki niej, wchodząc w zakręt, oświetlenie będzie realizowane nieco lepiej.
W Rush 1000 wyróżnia się też tylne koło, gigantyczne tarcze hamulcowe i absurdalnie maleńkie siodełko. Technologiczne zaplecze uzupełnia system szybkiej zmiany biegów, kontrola kół i trakcji, 6-osiowy IMU, hamulce Brembo Stylema, elektroniczne zawieszenie Ohlins i ABS 9 plus Race ABS.
Czytaj też: Jak przyspiesza Bentley Flying Spur z silnikiem W12 pod maską?
Motocykle zaczynają docierać do klientów przed końcem miesiąca, a ci musieli wyłożyć na niego 34000 euro.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News