WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Netia oferuje pracownikom zdalnym pakiet wsparcia NetiaNext, ale kota nie dają

Netia oferuje pracownikom zdalnym pakiet wsparcia NetiaNext, ale kota nie dają

Netia przygotowała specjalną ofertę zwaną NetiaNext. Ma ona ułatwić firmom przejście na pracę zdalną.

Sporo firm w Polsce zdecydowało się na pracę zdalną. Wciąż są jednak tacy co bronią się przed próbą pójścia w „nowe”. W końcu wypadałoby kupić takim osobom sprzęt do pracy, prawda? No i właśnie tutaj pojawia się NetiaNext. Fajna nazwa, Netio.

Czytaj też: Będzie więcej pomiarów pól elektromagnetycznych. Ale to nie jest dobra informacja
Czytaj też: Lepszy zasięg T-Mobile w górach. Internet na Księżycu, a my mamy w górach nie mieć?
Czytaj też: Polsko-chińskie konsultacje cyfrowe. Rzad wycofa się z blokady Huawei?

Jak to w tej Polsce wygląda?

Sytuację w Polsce przedstawia Rafał Bakalarz z Netii.

Rafał Bakalarz, Dyrektor Sprzedaży B2B ds. ICT

Z naszych obserwacji wynika, że wiele firm, pomimo bardzo trudnej sytuacji epidemicznej, broni się przez umożliwieniem pracownikom pracy zdalnej, z powodu obaw o bezpieczeństwo danych oraz braku odpowiednich narzędzi komunikacyjnych i zasobów, które mogłyby wspierać pracujących zdalne. Problem ten dotyczy zwłaszcza podmiotów średniej wielkości, których skala działania nie uzasadnia budowania własnych, rozbudowanych struktur IT. Właśnie z myślą o takich organizacjach opracowaliśmy nowe promocyjne pakiety „Zdalny pracownik”

Czytaj też: Klienci UPC dostaną rekompensatę od operatora
Czytaj też: Protestującym wyłącza się Internet. Ile jest w tym prawdy?
Czytaj też: Telewizja + Internet, czyli którą kablówkę wybrać?

Zdalny pracownik to cztery pakiety

Wspomniane 4 pakiety to zestaw zaawansowanych usług ICT z linii NetiaNext oraz dzierżawa sprzętu komputerowego wraz ze wsparciem technicznym. Bazowym elementem jest pakiet „Praca zdalna”, który obejmuje dzierżawę laptopów marki Dell, nielimitowane połączenia i bezpieczną, opartą na chmurze operatora, komunikację zintegrowaną, dostępną na dowolnym urządzeniu i z dowolnego miejsca. Możemy też liczyć na pomoc techniczną.

Pakiet bazowy pracy zdalnej można elastycznie rozbudowywać o kolejne nowoczesne usługi komunikacyjne, począwszy od profesjonalnego systemu wideokonferencyjnego, poprzez kompleksowe rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, po komunikację bezprzewodową i w pełni zintegrowane z rozwiązaniem Netia UC – usługi mobilne.

Zainteresować może nas również zestaw „Bezpieczeństwo”. Dostępne w nim usługi zapewniają bezpieczeństwo danych przesyłanych wewnątrz organizacji, chroniące zasoby poszczególnych organizacji przed zagrożeniami płynącymi z Internetu, a także usługa automatycznego backupu w chmurze. Bo jak to mówią – ludzie dzielą się na tych, którzy nie robią kopii zapasowej i na tych, którzy będą robili. Ja już robię…

Do oferty bazowej, zawierającej m.in. komputery przenośne wraz z obsługą zdalną, dołączyć można pakiet „Niezawodny sprzęt” z ofertą dzierżawy monitorów firmy Dell oraz sprzętu audio-wideo od Logitech. Niestety, kot na zdjęciu od Netii nie jest dostępny w żadnym zestawie.