Reklama
aplikuj.pl

Nowe internetowe usługi poczty Polskiej pozwolą oszczędzić czas i pieniądze

Poczta Polska, Mobilny Bankowiec, Bank Pocztowy

Z okazji 462. urodzin Poczty Polskiej uruchomiono specjalną stronę internetową, na której można skorzystać z wielu usług, które do tej pory możliwe były tylko w placówkach stacjonarnych. To nie tylko oszczędność czasu, ale i pieniędzy.

Kolejne unowocześnienia w Poczcie Polskiej

Dotychczas rozproszone usługi cyfrowe w końcu znajdziemy w jednym miejscu. Poczta Polska uruchomiła w niedzielę specjalną stronę internetową www.poczta-cyfrowa.pl , która pozwoli nam na skorzystanie z takich usług jak elektroniczne awizo, czy przekierowanie przesyłek pod nowy adres. By korzystać z nowych udogodnień potrzebny jest Profil Zaufany, który potwierdzi naszą tożsamość. Cyfrowe usługi umożliwią dokonywanie przekazów pocztowych drogą elektroniczną, a także szybkie zapłacenie mandatów. A to tylko początek, bo na stronie znajdziemy naprawdę wiele usług, z których można skorzystać, a wiele z nich kosztuje mniej niż w placówce.

Czytaj też: Messenger w kolorach LGBT. Polacy jak zwykle widzą inaczej

Czytaj też: Kiedy Google zamknie usługę Hangouts?

Czytaj też: Łatwiejszy kontakt ze wsparciem technicznym na WhatsAppie

Dostęp do kolekcjonerskich znaczków i kartek, zamówienie prenumerat czasopism, które będą dostarczane do naszej skrzynki. Świetną opcją jest możliwość generowania naklejek adresowych na paczki, które potem w szybki i wygodny sposób nadamy w placówkach pocztowych, bo chcąc wysłać paczkę z taka naklejką nie musimy stać w kolejce. W wystosowanym przez Pocztę komunikacie pojawiła się bowiem informacja, że dla takich klientów będzie dostępne osobne okienko oznaczone specjalną naklejką. Poczta uruchomiła również eSklep, w którym kupimy produkty do pakowania i zabezpieczania paczek, a także koperty itp.

Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej w komunikacie powiedział:

Dokładnie 462 lata temu, 18 października, król Zygmunt II August założył Pocztę Polską. Od wieków Poczta zapewnia łączność obywatelom i instytucjom. Misja Poczty nie zmieniła się, ale zmieniła się technologia. Obecnie strategicznym kierunkiem naszego rozwoju jest informatyzacja usług i przekształcenie się w Narodowego Operatora Cyfrowego. Uruchomiona dziś strona internetowa to swoisty „cyfrowy portfel” usług Grupy Poczty Polskiej umożliwiający naszym klientom wygodny dostęp do cyfrowych usług pocztowych, finansowych i ubezpieczeniowych. Kolejnym etapem będzie udostępnienie nowoczesnej aplikacji mobilnej oraz nowa strona www dla wszystkich spółek z pocztowej grupy kapitałowej.

Witryna, oprócz typowo pocztowych usług, oferuje także usługi bankowe i ubezpieczeniowe świadczone przez spółki z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej, tj. Ubezpieczenia Turystycznego. Strategicznym celem Poczty polskiej jest przekształcenie w Narodowego Operatora Cyfrowego, a to oznacza zmiany, informatyzację i nowości, które czekają klientów w kolejnych miesiącach i latach.