Nowe logo firmy Opel, to też zmiany w tożsamości marki

Nowe logo firmy Opel, logo Opel, nowe logo Opla, logo opla, zmiany logo Opel

Będąca częścią koncernu PSA Opel zmienia się, aby jeszcze lepiej dopasować swoje działania do nowoczesnego, odmienionego rynku motoryzacji. Stąd nowe logo firmy Opel i tożsamość.

Logo firmy Opel nie odchodzi od korzeni

Jako że teraz Opel pod skrzydłami francuskiego PSA ma dostęp do nowych technologii i platform, które wcześniej nie były dostępne w ramach własności General Motors, teraz niemiecka marka jest gotowa na elektryfikację i przyciągnięcie nowych, młodszych klientów.

Czytaj też: Opel Monza powróci? Elektryczna szansa na crossovera
Czytaj też: GT X Experimental – w przypadku elektrycznych samochodów Opel celuje w „wizualny detoks”
Czytaj też: Opel Corsa szóstej generacji pójdzie w elektryczność

Reklama

Aby zaakcentować tę zmianę, Opel ujawnił swoje nowe logo, które sygnalizuje innowacyjną siłę marki. To jest teraz „precyzyjniej narysowane”, a na dodatek przedstawia sobą „jeszcze bardziej nowoczesny i odważniejszy wygląd” za sprawą cieńszych linii, jasnożółtego koloru oraz nowej czcionki Opel Next.

Czytaj też: Opel idzie w elektryczność! Wiemy kiedy zadebiutuje elektryczny Movano
Czytaj też:
 Premiera Opel Crossland 2021, czyli zaktualizowany wygląd i nowa technologia
Czytaj też:
 Opel Mokka 2021 już oficjalnie, a zmian cała masa

Jak wyjaśnił Xavier Duchemin, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie OpelL

Jesteśmy pewni siebie, młodzi myślący i włączający. W tej nowej erze Opel czerpie inspirację z postępowej, współczesnej niemieckiej kultury. Jest to wyraz naszej nowej tożsamości marki i absolutnie reprezentuje naszą ekscytującą nową linię produktów.