Na polski rynek trafił dzisiaj fotograficzny smartfon Huawei P40 Pro+. Oczywiście nie zabraknie specjalnych promocji przedsprzedażowych. A to nie koniec debiutów, bo swój zalicza również Huawei – na TikToku.
Huawei P40 Pro+ – fotograficzna bestia w Polsce

Huawei P40 Pro+ to najmocniej wyposażony smartfon na rynku pod kątem mobilnej fotografii. Do aparatu głównego oraz szerokokątnego znanych z modelu P40 Pro dołączyły dwa zupełnie nowe teleobiektywy oferujące jeszcze lepszą jakość zoomu. Do dyspozycji dostajemy:
- aparat główny – 50 Mpix, przysłona F/1.9, ogniskowa 23mm, sensor 1/1.28″, rozmiar piksela 2,44 4µm, optyczna stabilizacja obrazu,
- aparat szerokokątny – 40 Mpix, F/1.8, 18mm, 1/1.54″,
- teleobiektyw – 8 Mpix, F/2.4, 80mm, 3-krotny zoom optyczny, optyczna stabilizacja obrazu,
- teleobiektyw peryskopowy – 8 Mpix, F/4.4, 240mm, 10-krotny zoom optyczny, 100-krotny zoom hybrydowy, optyczna stabilizacja obrazu,
- czujnik ToF 3D.
Pozostała część specyfikacji jest niemal w całości bliźniacza z P40 Pro. Mamy tu ekran OLED o przekątnej 6,58 cala i rozdzielczości 1200 x 2640 pikseli z odświeżaniem obrazu na poziomie 90 Hz, układ Kirin 990 5G z 8-rdzeniowym procesorem oraz akumulator o pojemności 4200 mAh. Nowością jest 512 GB pamięci wbudowanej, a bez zmian pozostało 8 GB pamięci RAM. Kolejną różnicą w stosunku do P40 Pro jest obsługa szybkiego ładowania bezprzewodowego z maksymalną mocą 40W. Ładowanie przewodowe jest możliwe z taką samą prędkością.
Więcej aparatów wiąże się z większą masą. Przez to P40 Pro+ waży 226 gramów, przy 209 gramów w P40.
Sprzedaż Huaweia P40 Pro+ rusza dzisiaj. Smartfon został wyceniony na 5999 zł, a do 30 czerwca w prezencie można otrzymać zegarek Watch GT 2e oraz słuchawki FreeBuds 3 za symboliczną złotówkę. Również do 30 czerwca taki sam zestaw jest dodawany również do zakupu modelu P40 oraz P40 Pro.
Czytaj też: Recenzja Huawei P40 Pro+, czyli jak poprawić najlepszy aparat na rynku
TikTok to nowy kierunek kampanii producentów smartfonów

Kilka dni temu swój kierunek na TikToka obrał Xiaomi, dzisiaj dołącza do niego również Huawei. Obok Roberta Lewandowskiego ambasadorami marki w serwisie będą Kamelemona, Lukipoland, Magic of Y oraz Natalia Sisik. Xiaomi ma jednak na TikToku przewagę, bo firmie udało się zwerbować znacznie popularniejszą Ewe Zawadę.

Wraz z debiutem firmy na TikToku został zorganizowany konkurs. Aby wziąć w nim udział należy nagrać TikToka z wykorzystaniem utworu Explre it znanego z reklam Huaweia i opisać go hashtagiem #TheBestHoninTheWorld. Oczywiście film powinien tematycznie pasować do tego hasła.
Konkurs trwa do 22 czerwca, a autorzy czterech najpopularniejszych filmów wezmą udział we współtworzeniu filmów firmy na oficjalnym kanale w serwisie.
Promocje seriwisowe
Huawei przygotował też promocje związane z naprawami serwisowymi. Można otrzymać do 40% rabatu na wymianę uszkodzonego wyświetlacz i płyty głównej w serwisie door-to-door. Dodatkowo można zakupić folię ochronna na ekran lub tył obudowy za 25 zł. Na klientów odwiedzających salony serwisowe firmy czeka darmowy upominek.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News