Reklama
aplikuj.pl

Mamy nadzieję, że nowe Porsche 911 GT3 RS nie odleci z tak wielkim skrzydłem

Porsche 911 GT3 RS 2020 nagranie skrzydło

Obecne Porsche 911 GT3 RS ma już spore skrzydło na tyle, ale patrząc po nowym modelu, którego nagrano w testach na Nurburgring, Porsche jeszcze nie powiedziało w tej kwestii ostatniego słowa.

Porsche 911 GT3 RS, czyli wielkie skrzydło

Inżynierowie stojący za nowym Porsche 911 GT3 RS postanowili porzucić jednopłatową konstrukcję skrzydła na rzecz dwóch oddzielonych od siebie sekcji, rozciągających się na całej szerokości samochodu powyżej linii dachu. Ile to coś może generować docisku? Mogą wiedzieć o tym tylko sami testerzy.

Czytaj też: Porsche Cayman GT4 RS nagrany w testach. Brzmi bestialsko!
Czytaj też:
Obejrzyj jak przyspiesza nowe Porsche Panamera Turbo S
Czytaj też:
Porsche Taycan Cross Turismo na nowych zdjęciach przed premierą

Nowemu 911 GT3 RS nie są jednak obce dodatki aerodynamiczne, co widać po otworach wentylacyjnych w przednich nadkolach, ukrytej pod kamuflażem dolnej sekcji przedniej konsoli i błotnikach, czy poszerzonym nadkolom.

Czytaj też: Zaskakujący pojedynek Porsche 911 Carrera S i Camaro ZL1
Czytaj też: Jak ma się sprzedaż samochodów Porsche? Co z elektrycznym Taycan?
Czytaj też: Tak może wyglądać elektryczne Porsche Macan

GT3 RS o nieznanej jeszcze dacie premiery będzie zapewne szczytem osiągów wolnossących silników w modelach 911. Plotki podawane przez serwis Motor1 wspominają o powrocie 4-litrowego silnika z obecnego modelu, ale stosownie zmodyfikowanego do mocy ponad 550 koni.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News