Czym zachwyci nas nowe Porsche 911 GT3 RS po wizycie w warsztacie firmy Manthey Racing, które zyskało nie tylko nową nazwę, (MR GT3 RS)?
Co ważne Manthey Racing nie zmieniał wiele w kwestii ulepszeń w porównaniu do wcześniejszego modelu Porsche GT2 RS. Bardzo podobne modyfikacje w Porsche MR GT3 RS sprowadzają się do kompleksowej modernizacji elementów aerodynamicznych na czele z nowym przednim splitterem, tylnym dyfuzorem i skrzydłem.
Chociaż zmiany aerodynamiki robią wrażenie, to konfiguracja zawieszenia w MR GT3 RS jest asem w rękawie tunera. Samochód jest bowiem wyposażony w to samo regulowane zawieszenie gwintowane, co w samochodach wyścigowych Porsche GT3 R.
Podczas gdy niektóre modyfikacje dźwięku samochodu są złożone, inne są bardzo proste. Na przykład hamulce są wyposażone w nowe plecione przewody hamulcowe i klocki producenta. Dostępne są również nowe felgi magnezowe z opcjonalnymi aerodynamicznymi tarczami z włókna węglowego.
Czytaj też: Tak wyglądałby elektryczny Ford Mustang Mach-E w latach 60.
Dla niewtajemniczonych firma Manthey Racing została założona przez Olafa Mantheya w 1996 roku. Chociaż jej głównym celem jest rozwój samochodów wyścigowych Porsche, wychodzi z tego samego założenia w kwestii pojazdów tego niemieckiego producenta samochodów dopuszczonych do ruchu drogowego.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News