Reklama
aplikuj.pl

Sprzedaż Rimac C_Two wyjaśniona przez właściciela

C-Two, testy C_Two, Rimac C_Two, hipersamochód Rimac

Chociaż na temat sukcesu elektrycznego hipersamochodu plotki krążyły od dawna, teraz dopiero sprzedaż Rimac C_Two została dokładnie wyjaśniona.

Sprzedaż Rimac C_Two. Jaka jest prawda?

Prezes i jednocześnie właściciel firmy Rimac, Mate Rimac, wyjaśnił na swoim Facebooku, że w rzeczywistości C_Two nie został w pełni wyprzedany, ale przyznał, że firma otrzymała zamówienia na cały pierwszy rok produkcji samochodu. Wspomniał, że „mamy wyprzedany co najmniej pierwszy rok produkcji”.

Czytaj też: Obejrzyj rozbijające się elektryczne hipersamochody Rimac C_Two w ważnym celu
Czytaj teżKonkurencja Tesli, czyli Rimac nie ma zamiaru iść z trendami
Czytaj też: Obejrzyj testy dwóch prototypów C_Two Rimaca

Innymi słowy, nic nie zostało jeszcze „klepnięte”, bo choć zamówienia wleciały, to nie oznacza to pewnej sprzedaży planowanych 150 egzemplarzy C_Two, które firma planuje wyprodukować. Najpierw jednak firma musi jeszcze ujawnić wersję produkcyjną i oficjalną nazwę samochodu, co ponoć nastąpi „wkrótce”.

Rimac C_Two

Rimac w swoim C_Two stawia na nadwozie samonośne, charakterystyczny obły kształt, czy aktywny system aerodynamiczny, który pozwolił firmie osiągnąć współczynnik oporu powietrza rzędu 0,28. Po stronie napędu za przejechanie do 640 kilometrów na jednym ładowaniu odpowiada 120 kWh zestaw akumulatorów chłodzonych cieczą, które zapewniają moc czterem silnikom elektrycznym o łącznej mocy 1914 koni mechanicznych i 2300 Nm momencie obrotowym. 

Czytaj teżPUMA i Rimac prezentują najszybsze korki na świecie
Czytaj też: Jeden z najrzadszych samochodów do kupienia. To hipersamochód Rimac Concept One
Czytaj też: SI w elektrycznym C Two Rimaca poprawi twoje umiejętności za kółkiem

Każdy z nich jest bezpośrednio związany z jednym kołem i co ciekawe, te na przodzie współpracują z jednobiegowymi skrzyniami biegów, podczas gdy ten na tyle wykorzystują już dwubiegowe. To ponoć pozwala uwolnić z C_Two jeszcze większą bestię, która do 100 km/h rozpędzi się w 1,85 sekundy… choć po delikatnym, bo 30-centymetrowym „rozpędzie”. Maksymalnie z kolei Rimac C_Two dobije do 415 km/h.