Pojawiły się nowe przecieki na temat F1 2022. Tym razem powracamy do starszych informacji, które okazały się już zdezaktualizować. Czyżby krytyka największych fanów miała wpłynąć na kształt gry?
F1 2022 i nietypowe zmiany
Seria gier F1 zazwyczaj zbiera dobre oceny. Wygląda to tak, że deweloperzy raz wrzucają do swojej produkcji pełno zmian, a raz otrzymujemy odsłonę wyglądającą jak drobny lifting. W zeszłym roku np. otrzymaliśmy cały tryb fabularny ze scenkami przerywnikowymi. W tym roku ma go nie być, ale nie znaczy to, że zmian nie będzie. Będą, ale nietypowe.
Czytaj też: Dragon Age Inkwizycja na PS3 pogrzebał marzenia BioWare
Najważniejszą zmianą, o której dowiedzieliśmy się przed oficjalną zapowiedzią gry jest to, że w produkcji pojawią się super-samochody. Co dokładnie się pod tym kryje? Prawdopodobnie mówimy tutaj o potężnych maszynach, które nie są formułami. Przeciek podzielił jednak społeczność gry. Jedni cieszyli się z urozmaicenia, a drudzy krytykowali decyzję wspominając, że jest to gra o F1.
Jak się okazuje, wieści dotarły do osób odpowiedzialnych za F1. Formula One Management z Formula One Group miało wpłynąć na kształt gry i o ile super-samochody dalej będą wprodukcji, to jednak ich znaczenie zostanie zmniejszone. Zobaczymy je jedynie w próbach czasowych i pojeździmy w trakcie kariery. Nie będą one dostępne w trybie sieciowym gry.
F1 2022 Rosji mówi nie
Co jeszcze zaoferuje F1 2022? Z innych zmian, które wyróżniają się na tle reszty jest np. dodanie po premierze gry opcji rozgrywki międzyplatformowej. Dzięki wspólnej zabawie graczy PC, PlayStation oraz Xbox – serwery będą dłużej tętniły życiem.
Czytaj też: Nowa gra Techlandu! Co po Dying Light 2?
Z F1 2022 usunięty zostanie tor w znajdujący się w Rosji. Nie zobaczymy zatem Sochi Autodrom, ale za to możliwe jest, że po premierze gry dodane zostaną dwa darmowe tory – portugalski Algarve International Circuit oraz chiński Shanghai International Circuit.
Ciekawe również zapowiada się wsparcie dla wirtualnej rzeczywistości. F1 2022 ma umożliwić rozgrywkę w goglach VR już od samej premiery tytułu. Na pewno funkcja ta zadziała na PC, ale pozostaje kwestia tego, co z PlayStation? Czy Codemasters zdecyduje się na wsparcie dla PlayStation VR czy może firma szykuje niespodziankę i zaoferuje grę już za pomocą PlayStation VR2?