Reklama
aplikuj.pl

T-Mobile przewidział epidemię wirusa osiem lat temu

Heyah wirus

Osiem lat temu T-Mobile przewidział epidemię wirusa. Wtedy jednak nazywała się nieco inaczej i miała tylko niewinne promować nową markę o nazwie Heyah.

Skoro już zainteresował Was tytuł to oczywiście śpieszę z wyjaśnieniem, że oczywiście żartujemy i podchodzimy do tematu z ogromnym dystansem. Nikomu nie zaszkodzi odrobina uśmiechu w tych trudnych czasach.

Osiem lat temu na rynek promowana była nowa marka – Heyah. T-Mobile postanowił wypromować ją w bardzo nietypowy sposób, określając mianem nowego wirusa.

Gdyby ktoś powiedział twórcom spotu, że za osiem lat ich wizja opuszczonej Warszawy się spełni (wczorajszej Warszawy, dzisiaj na ulicach są znowu tłumy…), to zapewne nikomu by nie uwierzyli.

A chodzi dokładnie o ten spot.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News