Czysta wydajność i niższa cena – oto tańszy Volkswagen ID.3, który jest już dostępny w Polsce w cenie od 136890 zł. Czym kusi? O tym poniżej.
Pure Performance, czyli tańszy Volkswagen ID.3
W chwili premiery VW ID.3 mogliśmy sięgnąć po wersje Pro Performance i Pro S, ale teraz oferta firmy poszerzyła się o bardziej okrojony wariant w postaci ID.3 Pure Performance, choć to nie koniec, bo z czasem na rynek trafi też podstawowy wariant Pure.
Czytaj też: Samochód Volkswagen Trinity choć rewolucyjny, ma też być tani
Czytaj też: Kiedy zadebiutuje Volkswagen ID.5 oraz ID.4 GTX?
Czytaj też: Elektryzujący sukces Volkswagena w 2020 roku
Nie ważne, czy sięgnięcie po Pure Performance, czy lepiej wyposażone wersje Pure Performance City i Pure Performance Style (kolejno 150190 i 165090 zł), zawsze możecie liczyć na silnik o mocy 150 koni mechanicznych i akumulator o zasięgu do 351 km (WLTP) na jednym ładowaniu, które można realizować 50 kW prądem stałym i 7,2 kW prądem zmiennym. Przyspieszenie do setki trwa w jego przypadku 8,9 sekundy.
W wyposażeniu seryjnym ID.3 Pure Performance znajdują się m.in. system nawigacji satelitarnej Discover Pro, aktywny tempomat ACC z automatyczną regulacją odległości i funkcją „stop&go” oraz reflektory LED z automatyczną regulacją zasięgu.
Wersja City dodaje do tego połączenia podgrzewaną multifunkcyjną kierownicę, podgrzewane przednie fotele, instalację telefoniczną Comfort z ładowarką indukcyjną, 2 dodatkowe gniazda USB-C w drugim rzędzie siedzeń i powitalne oświetlenie otoczenia w lusterkach.
Czytaj też: Spójrzcie na odświeżenie Volkswagena Polo 2022
Czytaj też: Volkswagen Arteon eHybrid i R już dostępny
Czytaj też: Tańsze elektryczne samochody Volkswagena już rozwijane
Mało? W takim razie sięgnijcie po Pure Performance Style, która do obu wcześniejszych zestawów dorzuca kamerę cofania, reflektory LED Matrix z automatyczną regulacją zasięgu i światłami na złą pogodę oraz tylne światła LED z dynamicznymi kierunkowskazami.