Ostatnie testy hipersamochodu Rimac C_Two przed debiutem

Ostatnie testy hipersamochodu Rimac C_Two, testy hipersamochodu Rimac C_Two, aerodynamika hipersamochodu Rimac C_Two, Rimac C_Two, testy Rimac C_Two

My ciągle czekamy na premierę produkcyjnej wersji, a ostatnie testy hipersamochodu Rimac C_Two trwają w najlepsze. Tym razem spoglądamy za kurtynę aerodynamiki.

Aerodynamiczne testy hipersamochodu Rimac C_Two

Dzisiaj chorwacka firma ogłosiła, że ​​zakończyła ostatnie testy w tunelu aerodynamicznym hipersamochodu, wykorzystując trzy różne generacje prototypów C_Two do optymalizacji aerodynamiki samochodu. Po tysiącach symulacji Rimacowi udało się zwiększyć wydajność aerodynamiczną o 34% względem prototypu samochodu.

Czytaj też: Sprzedaż Rimac C_Two wyjaśniona przez właściciela
Czytaj też: Jeden z najrzadszych samochodów do kupienia. To hipersamochód Rimac Concept One
Czytaj też: SI w elektrycznym C Two Rimaca poprawi twoje umiejętności za kółkiem

Ostatnie testy hipersamochodu Rimac C_Two przed debiutem

Jednak podstawowa aerodynamika, to nie wszystko. Rimac C_Two musiał też przejść testy wydajność chłodzenia samochodu i część swojej aktywnej aerodynamicznej strony. Ta obejmuje cztery określone części, a w tym aktywny przedni splitter, klapy powietrza pod podwoziem i adaptacyjne skrzydło hamulca pneumatycznego.

Rimac C_Two

Rimac w swoim C_Two stawia na nadwozie samonośne, charakterystyczny obły kształt, czy aktywny system aerodynamiczny, który pozwolił firmie osiągnąć współczynnik oporu powietrza rzędu 0,28. Po stronie napędu za przejechanie do 640 kilometrów na jednym ładowaniu odpowiada 120 kWh zestaw akumulatorów chłodzonych cieczą, które zapewniają moc czterem silnikom elektrycznym o łącznej mocy 1914 koni mechanicznych i 2300 Nm momencie obrotowym. 

Czytaj też: Obejrzyj rozbijające się elektryczne hipersamochody Rimac C_Two w ważnym celu
Czytaj teżKonkurencja Tesli, czyli Rimac nie ma zamiaru iść z trendami
Czytaj też: Obejrzyj testy dwóch prototypów C_Two Rimaca

Ostatnie testy hipersamochodu Rimac C_Two przed debiutem

Każdy z nich jest bezpośrednio związany z jednym kołem i co ciekawe, te na przodzie współpracują z jednobiegowymi skrzyniami biegów, podczas gdy ten na tyle wykorzystują już dwubiegowe. To ponoć pozwala uwolnić z C_Two jeszcze większą bestię, która do 100 km/h rozpędzi się w 1,85 sekundy… choć po delikatnym, bo 30-centymetrowym „rozpędzie”. Maksymalnie z kolei Rimac C_Two dobije do 415 km/h.