Pora na coś, czego na naszych łamach jeszcze nie było. Jak myślicie, ile elektryczny Porsche Taycan 4S był w stanie przejechać w ciągu 9-godzinnej podróży?
Mówi się, że długie dystanse dla elektrycznych samochodów, to katorga przez ich domniemany niski zasięg. Jednak ta szybka, długodystansowa podróż autostradą dowodzi wiele nie tylko o nich, ale też o elektrycznym podejściu Porsche i modelu Taycan.
Według testu EPA, Porsche Taycan Turbo ma 323 km zasięgu i choć nadal nie doczekaliśmy się szacunków dla wersji 4S, oczekuje się, że będą nieco lepsze od wyniku Turbo. Wszystko przez niższą wagę i ten sam 93,4 kWh akumulator. Jak więc wypadło Porsche Taycan 4S w długiej podróży?
Czytaj też: Kiedy Tesla Model Y trafi do Europy?
Kierowca w tym filmie utrzymuje stałą prędkość od 130 do 140 km/h na autostradzie, a za swój cel obrał coś obok Berlina, jadąc z Monachium. Mowa więc o przejechaniu 1000 kilometrów wraz z potrzebnymi na doładowanie akumulatorów postojami.
Wynik? Przejechanie takiego odcinka w dziewięć godzin i dwanaście minut. Jak uważacie, jest się czym chwalić?