WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Moto

Elektrycznym modelem Ford Mustang Mach-E będziemy jeździć na trzy sposoby

Ford ujawnił właśnie tryby jazdy, jakimi pochwali się elektryczny Mustang Mach-E. W jakim stylu będziemy przemierzać drogi?

Tryby jazdy Mustang Mach-E

Teraz wiemy, że nadchodzący wielkimi krokami Ford Mustang Mach-E będzie oferował trzy tryby jazdy – Whisper, Active i Untamed – które według producenta mają „zanurzyć kierowcę w danej chwili, zmieniając to, co widzi, słyszy i czuje za kierownicą”.

Czytaj też: Chociaż to koniec dla Mustang Shelby GT350, nie mamy co rozpaczać
Czytaj też: Ford Mustang Mach 1 trafi wszędzie. WSZĘDZIE
Czytaj też: Przyspieszenie Forda Mustanga Mach-E GT dorównuje cacku Tesli

Najczęściej wykorzystywanym trybem w Mach-E będzie tryb Active, jako że jest przeznaczony do codziennego użytku, równoważąc spokój jazdy EV z „przyjemnością i ekscytującymi osiągami Mustanga”. Po jego wybraniu kabina rozświetli się błękitem, a układ napędowy przejdzie w tryb EcoMode, aby pomóc zmaksymalizować efektywność energetyczną.

Nie zabraknie też trybu stricte sportowego (Untamed), który skupi się na wrażeniach z jazdy, zwiększając czułość kierownicy, pedału gazu, czy imitowaniu redukowania biegów przy zwalnianiu.

Czytaj też: Problem z pedałami zawstydził Forda. Dziesiątki tysięcy Mustangów z wadą
Czytaj też: Ford zmienia Mustanga Mach-E dla nas, Europejczyków
Czytaj też: Elektryczny Mustang z siedmioma silnikami kontra benzynowy kuzyn

Jest też tryb Whisper, zapewniający przyjemniejszą pod kątem wygody jazdę, optymalizując układ napędowy i hamulcowy, a każdy z trybów oferuje możliwość prowadzenia za pomocą jednego pedału, gdzie jego naciśnięcie powoduje przyspieszenie, a zwolnienie – hamowanie.

Sprzedaż Forda Mustanga Mach-E rozpocznie się w Europie na początku 2021 roku, a jego zasięg (w zależności od wersji) wyniesie do 610 km zgodnie z cyklem testowym WLTP.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News