T-Mobile wprowadza udogodnienie dla swoich klientów korzystających z usług Apple. Jak to wygląda w praktyce?
Od 4 grudnia klienci T‑Mobile mogą dodać do swoich rachunków za telefon płatności za zakupy w App Store, Apple Music, Apple TV, Apple Books czy za usługę przechowywania iCloud. Znaczące ułatwienie, które może się przydać.
Czytaj też: Microsoft Teams pojawi się w CarPlay
Czytaj też: Nowa aktualizacja WhatsAppa dodaje więcej możliwości personalizacji
Czytaj też: Podsumowanie Spotify 2020. Czego słuchaliście najczęściej?
Carrier billing
Całość nazywa się carrier billing. W jaki sposób ją uruchomić? Klienci T- Mobile posiadający nowe lub istniejące Apple ID mogą w ustawieniach konta na App Store, iCloud oraz w aplikacjach Apple Music, Apple Books lub Apple TV wskazać jako metodę płatności opcję „telefon komórkowy” – i to z poziomu dowolnego urządzania: swojego iPhone’a, iPada, odtwarzacza iPod touch, a także Maca lub w iTunes z komputera stacjonarnego.
Czytaj też: Nowości w Huawei AppGallery – aplikacja Librus i InPostu zintegrowane z HMS
Czytaj też: Aplikacja mobilna InPostu pozwoli na nadawanie przesyłek bez drukowana etykiet
Czytaj też: Szybsze i wygodniejsze zakupy dzięki aplikacji Rossman GO
Łatwe i bezpieczne
Po aktywowaniu usługi przez T‑Mobile wszystkie przyszłe zakupy realizowane przy użyciu Apple ID klienta będą automatycznie naliczane do comiesięcznego rachunku za telefon lub potrącane bezpośrednio z opłaconego z góry konta prepaid. Nowa opcja dokonywania płatności zostanie automatycznie skonfigurowana z usługą T- Mobile, dzięki czemu zakup muzyki, aplikacji, książki, usługi iCloud czy innych produktów Apple będzie dostępny za jednym dotknięciem.