Volkswagen ogłosił właśnie start nowej usługi e-Home, dzięki której klienci będą w stanie zapoznać się z samochodem w salonach dealerskich w Polsce nie wychodząc z domu.
Volkswagen e-Home, to nic innego, jak próba przetrwania w trudnych dla praktycznie każdej gałęzi na rynku sytuacji. Przez pandemię jesteśmy przykuci do własnych czterech ścian, a zakup nowego samochodu wcale nie tłumaczy ewentualnego wyjścia. Rozwiązanie? Wideorozmowa z profesjonalistą.
Od dziś każdy chętny na zakup nowego Volkswagena może udać się na tę stronę, zapoznać się z listą dostępnych samochodów w poszczególnych salonach i w razie zainteresowania rozpocząć rozmowę z dostępnym od 10:00 do 20:00 ekspertem sprzedaży. Nie będziemy przy tym zmuszeni do podawania danych kontaktowych i oczekiwania na ruch ze strony pracowników.
Czytaj też: Doczekaliśmy się pierwszych elektrycznych betoniarek
Wspomniany ekspert zalicza się do
[…] wyszkolonych specjalistów, którzy mogą nie tylko odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące samochodu. Ich wsparcie przy zakupie auta polega także m.in. na opracowaniu spersonalizowanej oferty czy symulacji finansowej i pomocy w kontakcie z dealerem, aż od momentu odbioru auta.
Volkswagen
Jak czytamy dalej w oficjalnym ogłoszeniu prasowym:
W świetle epidemii koronawirusa projekt Volkswagen e-Home odzwierciedla starania marki, które mają na celu wsparcie zarówno klientów, jak i sieci dealerskiej Volkswagena. Salony samochodowe oraz serwisy marki są otwarte, niemniej w części z nich ograniczono np. godziny pracy. Szczegółowych informacji na temat godzin otwarcia czy działań prewencyjnych podejmowanych przez poszczególne stacje udzielają salony i serwisy Volkswagena.