Komunikator WhatsApp zacznie wkrótce wyświetlać znane z Facebooka Sklepy, a co za tym idzie – również spersonalizowane reklamy. Na razie nie ma jednak co narzekać, bo nie wiadomo, czy pojawi się to w Polsce.
„Wkrótce damy przedsiębiorcom z wybranych krajów możliwość wyświetlania swoich Sklepów w komunikatorze WhatsApp”
O tej nowości poinformował Facebook w oficjalnym komunikacie. Funkcję Sklepy znamy doskonale z samej platformy. Opcja pozwala przedsiębiorcom na reklamowanie swojej marki w spersonalizowany pod użytkowników sposób. Oferty czy asortyment Sklepów pojawia się w Aktualnościach lub na karcie Sklep na Facebooku w formie dostosowanych do naszych gustów reklam.
Czytaj też: Asystent Google z kolejnymi nowościami
Teraz taką możliwość pojawi się również na WhatsAppie, co przedsiębiorcom pozwoli dotrzeć do jeszcze większej liczny potencjalnych klientów. Firmy mogą już tworzyć specjalnie konta w komunikatorze pozwalające na lepszą analizę kontaktów z klientami. Nie wiemy jednak, czy funkcja trafi do Polski. Obecnie WhatsApp mówi o wdrożeniu w USA, możliwe więc, że ograniczy się tylko do tego rynku.
Czytaj też: Trwają prace nad Realme GT 5G Master Edition
Działanie Facebooka nie powinno nikogo dziwić. Sklepy są obecne nie tylko na głównym serwisie, ale też na Instagramie. Dla firm to świetny sposób na promocję, ale dla użytkowników może być to na dłuższą metę męczące. Zwłaszcza, że WhatsApp jest jedynie komunikatorem, a nie społecznościówką.