Wiele chińskich marek ma problemy z zaistnieniem w Europie. Nie dotyczy to jednak Xiaomi, które podbiło Stary Kontynent.
Firma stawia sobie ambitne cele na 2019 rok. WIceprezes, Wang Xiang, powiedział, że poruszy niebo i ziemię, aby potroić liczbę fizycznych sklepów Xiaomi w Europie. Obecnie znajduje się ich 50, ale do końca 2019 roku ma to być aż 150 oryginalnych sklepów Xiaomi. Nie jest to niespodzianką, bowiem firma zaczęła odnosić ogromne sukcesy we wszystkich trzech segmentach smartfonów.
Czytaj też: Huawei prezentuje strategię wdrażania sieci 5G
Osiągnięcie takiej ilości sklepów z pewnością jest możliwe. Xiaomi ciągle przygotowuje coraz to ciekawsze produkty, które są przystępne cenowo. Nawet jej flagowe modele są znacznie tańsze od konkurencyjnych rozwiązań. Pozostaje nam tylko czekać na kolejne firmowe sklepy w Polsce.
Czytaj też: Test osobowości YEP, a zawodowe wybory. Warto czy nie?
Źródło: Gizchina