Już nie „moc, która zaskakuje”, a „ruch, który inspiruje”. Wygląda na to, że zaktualizowane logo KIA zmierza wielkimi krokami do oficjalnego, pełnego debiutu.
Zaktualizowane logo KIA
W rzeczywistości nowe logo KIA widzieliśmy poniekąd w marcu 2019 na koncepcji Imagine, ale to pojawienie się projektu na stronie internetowej Koreańskiego Serwisu Informacji o Prawach Własności Intelektualnej (KIPRIS) pokazało nam je w pełni. W październiki z kolei Kia potwierdziła, że odnowione logo zostanie zaprezentowane w styczniu 2021 roku w ramach rozpoczęcia nowej ery dla marki.
Czytaj też: Pierwsze zdjęcia Kia Niro 2022 zwiastują nową generację
Czytaj też: Kia zajmie się stworzeniem platformy dla pojazdów wojskowych nowej generacji
Czytaj też: To koniec dla śmigłowców szturmowych Bell AH-1W „Super Cobra”
W ramach Planu S Kia nie tylko zyska nowe logo, ale też będzie dumnie podbijać świat z hasłem „Movement that Inspires”. Na temat samego planu wcześniej wypowiedział się dyrektor generalny firmy Kia, Ho Sung.
Czytaj też: Kia Stinger nowej generacji, to jeden wielki znak zapytania
Czytaj też: Kia zmieni się nie do poznania w 2021 roku
Czytaj też: Kia Stonic GT 2021, czyli więcej charakteru w małym crossoverze
Ten plan zacznie zmieniać wizerunek marki już na początku przyszłego roku, a według raportu serwisu Automotive News, Kia od tego momentu stanie się „bardziej dynamiczna, stylowa i pomysłowa” z większym naciskiem na pojazdy elektryczne.