Po kilku miesiącach od momentu, w którym to po raz pierwszy usłyszeliśmy o tym modelu, wreszcie zdjęcia Audi A7L pojawiły się w sieci, pokazując światu zakamuflowany prototyp.
Długi rozstaw osi Audi A7L dla Chin
Audi A7L, to nic innego, jak kolejna wersja A7, ale tym razem z dużym rozstawem osi specjalnie z myślą o rynku chińskim. Audi jednak nie poszło na łatwiznę, zwiększając jedynie przestrzeń między osiami, bo zajęło się dosyć kompleksową zmianą kształtu, usuwając linię dachu (charakterystyczną dla nadwozia fastback) i przerabiając A7L na bardziej tradycyjnie wyglądającego sedana.
Czytaj też: Audi Q5 E-Tron i elektryczne Porsche Macan z datą premiery
Czytaj też: Oto nowe Audi SQ5 Sportback TDI 2021
Czytaj też: Spójrzcie na nowe Audi TTS 2021 i przywitajcie wersję Competition Plus
Widoczny na zdjęciach pojazd testowy został zauważony w Niemczech i jest w zupełności pokryty kamuflażem, co tyczy się nawet świateł i maskownicy, choć ogólny kształt zdradza, że to właśnie Audi A7L. Wiemy, że ten model będzie bazował na platformie MLB Evo z 2015 roku i będzie pierwszym samochodem wyprodukowanym w Chinach, który będzie z niego korzystać.
Czytaj też: Spójrzcie na prototyp Audi Q4 E-Tron Sportback na tle śniegu
Czytaj też: Elektryczne Audi na rajd Dakar 2022
Czytaj też: Produkcja Audi E-Tron GT rusza, choć debiutu jeszcze nie było
Niestety Audi A7L będzie produkowane i sprzedawane wyłącznie w Chinach (już jakoś w 2021 roku), a produkcja będzie odbywać się w SAIC-VW w Szanghaju. Tę szczególną wersję A7 napędzi turbodoładowany 2,0-litrowy czterocylindrowy silnik o mocy od 191 do 242 koni mechanicznych.